וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשם בעשרות עבירות מין ובאונס בתו - וזוכה מחמת הספק

29.3.2017 / 10:34

תושב אזור ירושלים הואשם בשנת 2015 בביצוע העבירות בבתו במשך חמש שנים מאז הייתה בת 11 ועד שמלאו לה 16 בשנת 2003. בית המשפט המחוזי בירושלים החליט לזכותו לאחר שהתגלה ספק באשר לתלונה שהגישה הבת

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
האב הואשם בעשרות עבירות מין בבתו. אילוסטרציה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי בירושלים זיכה היום (רביעי) מחמת הספק אב שהואשם באונס בתו ובביצוע שורה של עבירות מין נוספות בה, במשך חמש שנים מאז הייתה בת 11 - כך פורסם לראשונה בערוץ 10. נגד האב הוגש לפני כשנתיים כתב אישום בגין ביצוע עשרות עבירות מין בבתו בין השנים 1998-2003.

את עבירת האונס המתוארת בכתב האישום, ביצע האב בעת שהבת שכבה במיטה שלו ושל אשתו. בפסק הדין של השופטים רפי כרמל, כרמי מוסק ושירלי רנר נקבע כי יש לזכות את האב, שיוצג על ידי עו"ד עדי כרמלי, מחמת הספק, בין היתר, על רקע הספק שהוטל בתלונתה של הבת, והחשש מפני תיאום גרסאות בינה לבין האם ודודתה.

מעו"ד שירי אורון, המייצגת את המתלוננת בתיק נמסר: "זהו יום מדאיג ועצוב. כאב גדול. נזכיר שמדובר בזיכוי מחמת הספק הקשור לנסיבות הגירושין של הורי המתלוננת שעברה שנים של התעללות מינית מידי אביה". לדבריה, "הפרקליטות עשתה עבודת קודש, האמינה למתלוננת ועדיין מאמינה לה".

עוד בוואלה! NEWS:
ההערכה בישראל: חמאס מתכנן פיגועי נקמה במהלך חג הפסח
למה מונעת ישראל מרופאים מעזה להיכנס לבית חולים במזרח ירושלים?
ראשת ממשלת בריטניה חתמה על המכתב הרשמי ליציאה מהאיחוד

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
הנאשם זוכה בשל חשש לתיאום גרסאות בין אשתו וגיסתו. בית המשפט המחוזי בירושלים/עומר מירון

עוד אמרה עו"ד אורון כי המתלוננת "עברה עינוי ממושך במשך שנים והייתה צריכה להעיד בפני בית המשפט. לצערנו, המערכות לא מבינות מספיק את החומרה והמורכבות של מצבים כאלה. זה מעביר מסר בעייתי מאוד למתלוננות אחרות, לפיו, קרבנות בעבירות של גילוי עריות ובעבירות מין לא מקבלות את ההגנה שהן זקוקות לה. יש בזה משהו מייאש. אנחנו כואבים מאוד את ההחלטה הזו".

בחודש אוקטובר אחרון הגיעה פרקליטות מחוז ירושלים להסדר טיעון עם תושב העיר שנאשם באונס ובמעשה סדום בשתיים מבנותיו - והוא נשלח לתשע שנות מאסר. במסגרת הסדר הטיעון שונו העבירות שיוחסו לו למעשה מגונה בלבד. הנאשם באותו מקרה, גבר בו 50 ואב ל-11 ילדים, החל לפגוע מינית בבתו הגדולה כשהייתה בת שבע, כך על פי כתב האישום, עד שעזבה את הבית בגיל 17. בהמשך החל להתעלל לכאורה באחותה הקטנה שהייתה באותה עת בת 11 אף היא, ולכן החליטה האחות לספר על כך לקרובי משפחתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייצג את האב שזוכה מאונס בתו. עו"ד כרמלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully