וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב מירושלים הנאשם באונס בנותיו ירצה תשע שנות מאסר בלבד

27.10.2016 / 15:00

הגבר, בן 50, הואשם כי אנס וביצע מעשי סדום בשתיים מבנותיו כשהיו בנות 7 ו-11. במסגרת הסדר טיעון, שצפוי להיות מאושר בהמשך היום, ישונו העבירות המיוחסות לו למעשה מגונה בלבד

עריכה: אביב אירגז

(המטפלת החשודה בהסתרת אונס: "הבטחתי לילדה שלא אדווח")

פרקליטות מחוז ירושלים הגיעה היום (חמישי) להסדר טיעון עם האב מירושלים הנאשם באונס ומעשה סדום בשתיים מבנותיו במשך שנים, שבמסגרתו ישונו העבירות המיוחסות לו למעשה מגונה בלבד. בשל כך ייגזרו עליו תשע שנות מאסר. הסדר הטיעון צפוי להיות מאושר בהמשך היום.

הפרשה, שמסעירה את העולם החרדי, נחשפה ביולי האחרון עם הגשת כתב האישום הראשון נגדו. האב, בן 50 מירושלים ואב ל-11 ילדים, הואשם כי אנס וביצע מעשי סדום בשתיים מבנותיו כשהיו בנות שבע ו-11. על פי אתו כתב האישום, האב החל לפגוע מינית בבתו הגדולה כשהייתה בת שבע, עד שעזבה את הבית כשהייתה בת 17.

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
בגלל חומר האירועים וגיל בנותיו, הוטל צו איסור פרסום על חלק מהפרטים/עומר מירון

שבועות אחדים לפני הגשת כתב האישום הראשון גילתה המתלוננת שמאז שעזבה, עבר האב להתעלל לכאורה באחותה הקטנה שהייתה אז בת 11. בשלב זה, החליטה לספר על כך לקרובי משפחתה. היום השתיים בנות 23 ו-15. בגלל חומרת האירועים וגיל ילדותיו, הוטל צו איסור על חלק מפרטי הפרשה.

זמן קצר לאחר הגשת כתב האישום הראשון, המטפלת של הבנות, עדת תביעה שאמורה להעיד במשפטו של האב נחקרה במשטרה באזהרה בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, אי דיווח של אחראי על קטינה ושיבוש הליכי חקירה. היא שוחררה בהסכמת המשטרה על ידי בית משפט השלום בירושלים למעצר בית.

בהקלטות בלעדיות שהגיעו לידי וואלה! NEWS היא נשמעה מספרת: "הבטחתי לילדה שאני לא אדווח. לא רציתי לשבור אותה". מהשיחה עלה כי המטפלת הפגינה מודעות רבה למשמעות העובדה שהיא לא דיווח למשטרה, כשהיא מבקשת מהסב להיות זו שתדווח ראשונה על המעשים, כדי להימנע מחשדות דוגמת אלו שהיא נחשדה בהם בסופו של דבר. הסיבה לחשש נובעת מכך שבני המשפחה פנו בשלב מסויים לעו"ד רבקה שוורץ מארגון מן המיצר, שהנחתה אותם לדווח על המעשים לרשויות, בניגוד לאופן שבו פעלה המטפלת, לפי החשדות המיוחסים לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully