וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעללות ארוכת שנים": אב ל-11 מירושלים נאשם כי אנס שתיים מבנותיו

לפי כתב האישום, האב אנס וביצע מעשי סדום בבתו הבכורה מאז שהייתה בת שבע ועד שעזבה את הבית בגיל 17. לפני כמה שבועות גילתה כי הוא מתעלל לכאורה באחותה מאז שעזבה - וסיפרה למשפחתה. "התשתית גובשה הודות לשיתוף פעולה עם הקהילה"

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
בגלל חומרת המעשים וגיל הילדות, הוטל צו איסור פרסום על חלק מפרטי כתב האישום/עומר מירון

גבר כבן 50 מירושלים, אב ל-11 ילדים, אנס וביצע מעשי סדום בשתיים מבנותיו כשהיו בנות שבע ו-11 ובמשך שנים רבות – כך עולה מכתב אישום חמור שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים על ידי עו"ד מרים בן גל וארז פדן מפרקליטות המחוז. על פי כתב האישום, האב, מהמגזר החרדי, החל לפגוע מינית בבתו הגדולה כשהייתה בת שבע, עד שעזבה את הבית כשהייתה בת 17.

לפני שבועות אחדים גילתה המתלוננת שמאז שעזבה, עבר האב להתעלל לכאורה באחותה הקטנה שהייתה אז בת 11. בשלב זה, החליטה לספר על כך לקרובי משפחתה. היום השתיים בנות 23 ו-15.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
משטרת הודו: שני בני אדם נעצרו בחשד לאונס התיירת הישראלית
"נותר כשלגופו ציצית ודיסקית בלבד": כתב האישום החמור נגד בוכריס
חוות הדעת קבעה: הנאשם במאות מעשי אונס של קטינות "לא שלט במעשיו"

ריאיון עם כתב המשפט אמרי סדן לרדיו ללא הפסקה

במשטרה הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד שלווה על ידי גורמי הרווחה. הנאשם נעצר לפני שבועיים והיום הותר דבר החקירה לפרסום. בין היתר, נבדק החשד כי אחיות נוספות נפגעו על ידו, אך בשלב זה לא מצאה המשטרה ראיות לגבי מקרים נוספים.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בחקירה רגישה ומורכבת שהובילה למעצר חשוד אשר ביצע במשך שנים ארוכות התעללות ופגיעה מינית קשה בבנותיו. הודות לשיתוף הפעולה עם בני המשפחה ואנשי הקהילה, נפתחה חקירה מקצועית ורגישה שבסיומה גובשה תשתית ראייתית שהובילה להגשת כתב אישום חמור". בגלל חומרת המעשים וגיל הילדות, הוטל צו איסור פרסום על חלקים נרחבים מכתב האישום וזהות הקורבנות.

סניגוריו של הנאשם, עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, מסרו: "כעת קבלנו לידינו את כתב האישום. הלקוח מכחיש את כל המיוחס לו, ולהערכתנו בהמשך המשפט הדברים יתבהרו. נלמד את החומר ונגיב בהתאם בבית המשפט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully