וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נותר כשלגופו ציצית ודיסקית בלבד": כתב האישום החמור נגד בוכריס

21.7.2016 / 17:33

הקצין הבכיר מואשם ב-16 עבירות מין שונות, בהן שני מעשי אונס ומעשה סדום, בשתיים מפקודותיו. בין היתר, הוא מואשם כי אנס א' בצימר שהזמין למשפחתו ונישק את הקצינה ל' בחדר חתן וכלה באולם אירועים. "א' עצמה את עיניה וקפאה במקומה", נכתב בין השאר

עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

כתב האישום שהוגש היום (חמישי) נגד תת-אלוף אופק בוכריס מתאר 16 עבירות מין שונות, בהן שני מעשי אונס ומעשים מגונים בשתי חיילות ששירתו תחתיו. העבירות בוצעו בצימר ברמת הגולן, בלשכתו וברכבו בעת שפיקד על חטיבת גולני. פרטי האישום הם גרפיים ומהם עולה דמותו של עבריין מין שפעם אחר פעם פגע בפקודות.

כתב האישום נפתח בעבירות האונס שביצע בוכריס לכאורה בפקודתו, א', בצימר ביישוב בני יהודה שבגולן. באפריל 2011, כך נכתב, הגיע הקצין ליישוב, שם הזמין צימר כדי לבלות בו עם משפחתו. לבקשת בוכריס, א' התלוותה אליו לקצרין כדי לקנות מצרכים. בהמשך, עולה מכתב האישום, הם נסעו יחד לצימר כדי לשים שם את החפצים ומפקד החטיבה דאז ביקש ממנה להיכנס עמו.

בשלב זה, מואשם בוכריס כי תפס אותה בידה, הצמיד אותה לקיר ונישק אותה. בהמשך הוא הוביל אותה אל חדר השינה, שם השכיב אותה על המיטה והמשיך בנשיקות לגופה. "א' עצמה את עיניה וקפאה במקומה, לא שיתפה פעולה עם מעשיו של הנאשם ולא החזירה לו נשיקה", קובע כתב האישום. לאחר מכן, בוכריס התפשט, הסיר את נעליה של החיילת, הפשיט אותה והחל לאנוס אותה. "הנאשם המשיך להניע את גופה של א' כשהיא שכובה עליו ומבטה פונה לצד הנגדי ממנו ועיניה עצומות, זאת עשה הנאשם עד שהגיע לפורקנו", נכתב בכתב האישום.

עוד בנושא:
חודש לאחר סיום החקירה: הפרקליט הצבאי יערוך שימוע לתא"ל בוכריס
תא"ל בוכריס פנה לפרקליט הצבאי: משחירים את פניי בתקשורת
גורם המקורב לחקירה: בוכריס הודה שנישק את המתלוננת - וחזר בו

תת-אלוף אופק בוכריס מחוץ לביתו, מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
כתב אישום חמור. בוכריס יוצא מביתו/אדריאן הרבשטיין

בסעיף האישום השני מואשם בוכריס במעשה סדום בחיילת. לפי כתב האישום, הוא הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי בלשכתו ולאחר מכן הוא אנס אותה. עבירות מין אחרות בא' שיוחסו לתא"ל בוכריס היא סדרת מעשים מגונים. בין היתר, תיאר כתב האישום מקרה שבו החיילת אמרה למפקדה כי "מישהו יכול להיכנס ללשכתו ושיפסיק ושכדאי שהדלת תהיה פתוחה" ומסרונים ששלח אליה בוכריס באותה תקופה. בהם ביקש ממנה להמתין לו במשרדה וכן כי הוא "מתגעגע אליה" וכי היא "חסרה לו".

החלק השני של כתב האישום מתייחס לקצינה ל', ששירתה אף היא תחתיו, וכלל מעשים מגונים שביצע בה בוכריס. כך, למשל, נכתב כי במרץ 2012, בעת של' ובוכריס נפגשו בבסיס כדי לדון בתוכנו של סרט בלשכתו, הצמיד אותה המח"ט לקיר והחל לנשק אותה. "הנאשם אמר לל' שהוא אוהב את הריח שלה ושהוא מאוד אוהב אותה". ל', כך טוענת הפרקליטות, "אמרה למח"ט 'לא, לא, אסור'", ובהמשך סגר בוכריס את התריסים במשרד.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דובר צה"ל

הוא מואשם כי המשיך לנסות ולפתוח את כפתורי חולצתה, אולם היא התחמקה ממנו. במקרה אחר מתואר כי הקצין הבכיר הוביל את ל' לחדרו הסמוך ללשכתו בבסיס בצפון, שם התפשט ונותר "כשלגופו ציצית ודיסקית בלבד, איבר מינו חשוף והוא שוכב במיטה כשל' לצדו". בשלב זה ל' עזבה את המקום כיוון שלא רצתה לקיים עמו יחסי מין.

מקרה נוסף אירע אף הוא באותו החודש, כשל' ובוכריס היו באירוע של החטיבה באולם "הטירה" בקיבוץ געש שבשרון. במהלך משוב שהעניק לה, קרא לה הקצין לבוא עמו לחדר החתן והכלה, שם נישק אותה ואמר לה שהוא מתגעגע אליה. בוכריס, כפי שעולה מכתב האישום, אף ניסה לשכב עם ל' בביתה כאשר הגיע אליה לפגישה על תפקידה. "הנאשם נגע בחזה של ל' והציע כי יעלו לחדר השינה", נכתב. "בתגובה אמרה ל' לנאשם כי 'זה לא יקרה' וניסתה להוביל אותו לדלת הבית ולאחר מכן עזב את ביתה".

מלבד 16 עבירות המין, מואשם בוכריס גם בעבירה של התנהגות שאינה הולמת. מי שחתומה על כתב האישום היא התובעת הצבאית הראשית אלוף-משנה שרון זגגי פנחס, שצפויה לנהל את ההליך המשפטי בבית הדין הצבאי המיוחד בקריה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully