וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא"ל בוכריס פנה לפרקליט הצבאי: משחירים את פניי בתקשורת

החשוד בעבירות מין כלפי שתי מתלוננות פנה באמצעות עורכי דינו: "הפרסומים המציגים מידע מסולף מנסים ליצור לחץ ציבורי פסול על הפצ"ר". פרקליט אחת המתלוננות: "בוכריס יצר קשר עם מקורביה בניסיון להשמיצה ולהשפיע על עדותה"

עריכה: ניר חן

(פרקליט המתלוננת באולפן וואלה! NEWS, השבוע)

תת-אלוף אופק בוכריס, החשוד בחמישה מעשי אונס, במעשים מגונים ובהטרדה מינית כלפי שתי מתלוננות, פנה אתמול (חמישי) לפרקליט הצבאי הראשי תת-אלוף שרון אפק והתלונן בפניו כי שמו מוכפש ופניו מושחרים בזמן שהחקירה בעניינו מתנהלת. לדבריו, השחרת פניו נועדה ליצור לחץ על הפצ"ר.

במכתב, שנשלח לפצ"ר באמצעות עורכי דינו, בהם הסנגור הצבאי הראשי אלוף-משנה אשר הלפרין, טען בוכריס כי בחודש וחצי האחרונים הוא נתון בחקירה הפלילית שבה הוא מכחיש את הטענות החמורים נגדו ונאבק להוכחת חפותו. "לאורך כל התקופה היינו עדים למסע מתגבר של הכפשות והשחרת פניו של תא"ל בוכריס ממש בשעה שהחקירה בעניינו מתנהלת", מסרו עורכי דינו.

לדבריו, "בפנייתנו לפצ"ר התרענו כי הפרסומים הרבים המציגים מידע מסולף משרתים מטרה אחת ברורה – השחרת פניו של הקצין בציבור על ידי בעלי עניין על מנת ליצור לחץ ציבורי פסול על הפצ"ר".

עוד באותו נושא:
השעייתו של תא"ל בוכריס החשוד באונס הוארכה עד להודעה חדשה
עימות נערך בין בוכריס והמתלוננת נגדו על הטרדה מינית

תא"ל אופק בוכריס. זיו קורן, ישראל היום, מערכת וואלה! NEWS
אופק בוכריס/מערכת וואלה! NEWS, זיו קורן, ישראל היום

גורם המעורב בחקירה אמר לוואלה! NEWS השבוע כי בוכריס הודה בחקירתו כי נישק את המתלוננת השנייה נגדו, קצינה בדרגת רב-סרן ששירתה תחתיו, וחזר בו מהודאתו בעימות שנערך עמה ביום שלישי במשרדי המשטרה הצבאית החוקרת. לפי הגורם, בוכריס הודה בהליכי החקירה הראשוניים שנערכו לו כי התרחש אירוע שבו השניים "נסחפו" והתנשקו בהסכמה בעת ששירתו יחד באותו בסיס.

מדובר בפעם הראשונה שבה מודה בוכריס לכאורה כי קיים מגע כלשהו עם אחת המתלוננות נגדו. בוכריס חשוד בחמישה מעשי אונס, במעשה סדום, במעשים מגונים ובהטרדה מינית בשתיים מפקודותיו. עד כה הוא הכחיש את החשדות המיוחסים לו. לפני כשבועיים ערכו חוקרי מצ"ח עימות בינו לבין המתלוננת המרכזית נגדו.

פרקליט אחת המתלוננות: "בוכריס מטה את מקורבי הקצינה נגדה"

פלנטר מסר אמש תגובה לפניית תא"ל בוכריס לפצ"ר ובה טען: "לא נמסר מצדנו שום מידע מסולף, לא נמסר שום מידע שפוגע בחקירה ואין לנו שום כוונה להשחיר את פניו של איש. אכן תא"ל בוכריס לא מתראיין בתקשורת אולם גורמים מטעמו מציפים את כלי התקשורת בטענותיו ויש לא מעט גורמים שעוסקים בניסיון להשחיר את המתלוננות ולשבור את רוחן.

"אנו מבקשים להזכיר שמקורביו של תא"ל בוכריס הזדרזו לפרסם שהחיילת שהתלוננה נגדו חזרה בה מהתלונה על אינוס, תוך הבאת מה שמתיימר להיות ציטוט מתוך חילופי הדברים בעימות, וכן הזדרזו לפרסם כי תא"ל בוכריס יצא דובר אמת בבדיקת הפוליגרף, עובדה שנמסר לנו על ידי הפרקליטות שאינה נכונה. אנו נשמח אם תא"ל בוכריס יורה למקורביו להפסיק את מסע ההשחרה נגד המתלוננות וימנע בעצמו מליצור קשר עם גורמים המקורבים לקצינה בניסיון להשמיץ אותה, להטות את מקורביה נגדה ולהשפיע על עדותה".

(עדכון ראשון: 20:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully