וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעייתו של תא"ל בוכריס החשוד באונס הוארכה עד להודעה חדשה

10.4.2016 / 9:40

לאחר שחלפו 30 ימי השעייתו של הקצין החשוד באונס ובעבירות מין נוספות, ובוטל מינויו לתפקיד ראש חטיבת המבצעים, כעת החליט הרמטכ"ל איזנקוט להאריך את ההשעיה עד לתום הליך החקירה נגדו

עריכה: ניר חן

(ריאיון עם עו"ד גיא פלנטר, המייצג את אחת המתלוננות, לאולפן וואלה! NEWS)

הרמטכ"ל גדי איזנקוט החליט בימים האחרונים להאריך את השעייתו של תת-אלוף אופק בוכריס, החשוד באונס ובמעשים מגונים, מתפקידו עד להודעה חדשה. לאחר חשיפת החשדות נגד בוכריס החליט איזנקוט להשעות אותו מתפקידו לצורך חקירת המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח). בחודש שעבר האריך איזנקוט את ההשעיה ב-30 יום וכן ביטל את מינויו המתוכנן של בוכריס לראש חטיבת המבצעים באגף המבצעים של המטה הכללי. כעת החליט הרמטכ"ל כי השעייתו תימשך עד לתום הליך החקירה נגדו.

תא"ל בוכריס חשוד בחמישה מעשי אונס, במעשה סדום ובמעשים מגונים בשתיים מפקודותיו. הוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו. לפני כשבועיים ערכו חוקרי מצ"ח עימות בינו לבין המתלוננת המרכזית נגדו. פרקליטה של המתלוננת השנייה, עו"ד גיא פלנטר, סיפר כי הפרקליטות הודיעה לו כי היא נמצאה דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף שנערכה לה, ואילו בוכריס נמצא דובר שקר.

עוד על פרשת אופק בוכריס:
פרשת אופק בוכריס: עימות בין הקצין החשוד באונס למתלוננת
"ההיא מפרשת בוכריס": שיימינג לאישה הלא נכונה חושף את סיוט המתלוננות
המתלוננת השנייה נגד בוכריס: "המעשים המגונים חזרו על עצמם"

תת-אלוף אופק בוכריס מחוץ לביתו, מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
מושעה עד לתום ההליך. בוכריס ביציאה מביתו/אדריאן הרבשטיין

לאחר החלטת איזנקוט לבטל את מינויו של תא"ל בוכריס, הוא מינה תחתיו את ראש מטה זרוע היבשה, תת-אלוף איציק תורג'מן. קצין בכיר בצה"ל ציין כי בעקבות שיחה בין הרמטכ"ל לפרקליט הצבאי הראשי, תת-אלוף שרון אפק, הבין איזנקוט כי פרשות מסוג זה נוטות להתארך זמן רב, ולכן קיבל את החלטה. "צריך להגיע לחקר האמת כדי להבין מה היה שם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully