וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם המקורב לחקירה: בוכריס הודה שנישק את המתלוננת - וחזר בו

לפי הגורם, הקצין הבכיר הודה בהליכי החקירה הראשוניים שנערכו לו כי התרחש אירוע שבו הוא והמתלוננת השנייה נגדו, קצינה בדרגת רב-סרן, "נסחפו" והתנשקו בהסכמה. בעימות שנערך לו היום עמה הוא הכחיש את דבריו

עריכה: ניר חן

(סנגורה של אחת המתלוננות נגד בוכריס בריאיון לאולפן וואלה! NEWS)

תת-אלוף אופק בוכריס, החשוד בעבירות מין, הודה בחקירתו כי נישק את המתלוננת השנייה נגדו, קצינה בדרגת רב-סרן ששירתה תחתיו, וחזר בו מהודאתו בעימות שנערך עמה אתמול (שלישי) במשרדי המשטרה הצבאית החוקרת – כך מסר גורם המעורב בחקירה לוואלה! NEWS. לפי הגורם, בוכריס הודה בהליכי החקירה הראשוניים שנערכו לו כי התרחש אירוע שבו השניים "נסחפו" והתנשקו בהסכמה בעת ששירתו יחד באותו בסיס.

לפי הגורם, בוכריס אמר בחקירתו כי לאחר אותו אירוע הוא זימן את המתלוננת לשיחת הבהרה ודרש ממנה להפסיק את הקשר עמו. "זה לא יקרה בינינו", אמר בוכריס כביכול למתלוננת. אלא שהיום, במהלך העימות הסוער שנערך בין השניים בבסיס מצ"ח שבצפון, טען בוכריס, לדברי הגורם, כי הקצינה היא זו שכפתה את עצמה עליו תוך שהיא משתמשת במילים בוטות.

בעקבות חזרתו מההודאה, עלה העימות בין השניים לטונים רמים. לפי הגורם המעורב בחקירה, הטיחה בו המתלוננת: "אתה נישקת אותי". בוכריס ענה לה בתגובה: "את אמרת לי שאת רוצה אותי, אמרת שאת צריכה גבר, והשתמשת במילים גסות". המתלוננת השיבה לו: "תתבייש לך, אתה חוצפן ושקרן, אני לא מדברת ככה גם לא עם החבר שלי". לכך, ענה בוכריס: "את שקרנית ומניפולטיבית".

עוד באותו נושא:
השעייתו של תא"ל בוכריס החשוד באונס הוארכה עד להודעה חדשה
פרשת אופק בוכריס: עימות בין הקצין החשוד באונס למתלוננת

בוכריס, מצ"ח. מערכת וואלה!
"את שקרנית ומניפולטיבית", אמר למתלוננת. בוכריס ליד ביתו בחודש שעבר/מערכת וואלה!

סנגורו של תא"ל בוכריס, עו"ד אל"מ אשר הלפרין, הכחיש את הדברים ואמר: "למרבה הבושה נשמעות היום אמירות שקריות שמוצגות כאילו נאמרו בעימות. זהו שיא חדש ומכוער במסע ההכפשות. תא"ל בוכריס מכחיש לחלוטין את טענות המתלוננת וכך עשה לאורך העימות".

מדובר בפעם הראשונה שבה מודה לכאורה בוכריס כי קיים מגע כלשהו עם אחת המתלוננות נגדו. בוכריס חשוד בחמישה מעשי אונס, במעשה סדום ובמעשים מגונים בשתיים מפקודותיו. עד כה הוא הכחיש את החשדות המיוחסים לו. לפני כשבועיים ערכו חוקרי מצ"ח עימות בינו לבין המתלוננת המרכזית נגדו. פרקליטה של המתלוננת השנייה, עו"ד גיא פלנטר, סיפר כי הפרקליטות הודיעה לו כי היא נמצאה דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף שנערכה לה, ואילו בוכריס נמצא דובר שקר.

השבוע החליט הרמטכ"ל גדי איזנקוט להשעות את תא"ל בוכריס מתפקידו לצורך חקירת מצ"ח. בחודש שעבר האריך איזנקוט את ההשעיה ב-30 יום וכן ביטל את מינויו המתוכנן של בוכריס לראש חטיבת המבצעים באגף המבצעים של המטה הכללי. השעייתו תימשך עד לתום הליך החקירה נגדו.

(עדכון ראשון: 20:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully