וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת הודו: שני בני אדם נעצרו בחשד לאונס התיירת הישראלית

25.7.2016 / 19:16

המעצרים הגיעו כמה שעות לאחר שמפכ"ל המשטרה המחוזית התחייב "לבצע מעצרים בקרוב", בתיק האונס של בת ה-25. מצוד מתנהל אחר ארבעה חשודים נוספים שהיו במכונית שאספה את המתלוננת. היא עדיין מטופלת בבית החולים

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

פדאם צ'אנד, מפכ"ל משטרת קולו שבמדינת הימאצ'ל פרדש בהודו, הכריז היום (שני) בתדרוך לכלי התקשורת בנוגע למקרה אונס של תיירת ישראלית בת 25 כי שני בני אדם נעצרו בחשד למעשה. הוא הוסיף כי "מעצר ארבעה חשודים נוספים שנמלטו הוא כעת בעדיפות עליונה. הודענו לכל מחלקות המשטרה במחוזות השכנים".

מוקדם יותר ציין צ'אנד: "יש לנו כמה רמזים חיוניים, ונבצע מעצרים בזמן הקרוב". הוא הוסיף כי הישראלית, שעדיין מטופלת בבית החולים, צילמה את כלי הרכב שבו נמלטו על פי החשד האנסים, אך לוחית הרישוי הייתה "מכוסה בבד כלשהו". הוא לא ציין מהן הראיות החדשות בתיק.

עוד בוואלה! NEWS:
מנהלת העמוד שחשף שם המתלוננת נגד בוכריס: "אין שליטה על כל אחד"
גרמניה הקשיחה את חוקי האונס והקלה על גירוש מהגרים עברייני מין
יפן: עשרות אלפים הפגינו נגד צבא ארה"ב לאחר רצח צעירה מקומית

כוחות משטרה במנאלי, הודו, במסגרת חקירת אונס תיירת אמריקנית, 2013. AP
כוחות משטרה במנאלי, במסגרת חקירת אונס התיירת האמריקנית ב-2013/AP

מפכ"ל המשטרה אישר כי התיירת עלתה אתמול על טרמפ באזור מנאלי, כשביקשה להגיע לעיירה קאזה. "מכונית עם שישה צעירים עצרה לידה", הסביר. "היא עלתה על הרכב, ובמקום להביא אותה לתחנת האוטובוס, הם לקחו אותה לאזור נטוש. שניים מהם אנסו את האישה. לאחר האונס, הם השליכו אותה במקום שבו אספו אותה".

הקונסוליה הישראלית בניו דלהי עומדת בקשר עם המשטרה, ומלווה את תיק החקירה. המשטרה אישרה מוקדם יותר כי הוגשה תלונה בנושא, וכי המתלוננת עברה בדיקה רפואית, שהועברה לבחינת מומחים. לפי ההודעה, העיירה מרושתת במצלמות אבטחה ולכן צפויה התקדמות בחקירה בקרוב. "התלונה התקבלה, אנחנו בודקים את מצלמות האבטחה. החקירה נמצאת בדרך הנכונה", נמסר.

מנאלי נמצאת במחוז קולו, שם אירעו שני מקרי אונס של תיירות זרות בארבע השנים האחרונות. ב-2013, תיירת אמריקנית בת 29 נאנסה במשאית בידי שלושה גברים נפאלים כשלקחה טרמפ מהעיירה ושיסט למנאלי. ב-2011, תיירת אוסטרלית בת 22 נאנסה בעיירה קאסול בידי אדם שהכירה דרך הפייסבוק.

(עדכון ראשון: 17:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully