וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו וכחלון נועדו בפעם הרביעית על משבר התאגיד; "רצון טוב לסיים"

29.3.2017 / 12:29

ראש הממשלה ושר האוצר נפגשו שוב בניסיון ללבן את המחלוקות ביניהם בנוגע לעתידו של תאגיד השדיור הציבורי. "הם עדיין לא מצליחים להגיע לפתרון מוסכם", אמר גורם המעורה בפרטים

צלמים זמניים מורשים

(עובדי רשות השידור תוקפים את רכבו של יו"ר ההסתדרות בהפגנה מחוץ למשכן הכנסת, היום)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר, משה כחלון, נפגשו היום (רביעי) פעם נוספת בניסיון לפתור את משבר תאגיד השידור הציבורי. מדובר בפגישה הרביעית בין השניים השבוע. בתום הפגישה אמר גורם המעורב במגעים כי "יש רצון טוב לסיים, אבל עדיין לא מצליחים להגיע לפתרון מוסכם". הצדדים ימשיכו במגעים מאוחר יותר היום.

בימים האחרונים נבחנו מתווים לשילוב של חלקים מרשות השידור בתוך התאגיד, הדחת ראשי התאגיד, הגברת והחמרת הפיקוח עליו במסגרת חוק התקשורת החדש שמקדם נתניהו.

סערת התאגיד - כותרות נוספות:
אחרי שנפגש עם נתניהו על התאגיד: כחלון הסתודד עם הרצוג
קורץ לנתניהו? גלנט מסרב לגבות את כחלון בשיא המשבר הקואליציוני
אחרי עשרה ימי נתק: נתניהו וכחלון נועדו בפעם השנייה היום

שר האוצר משה כחלון וראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה הבוקר במשרדי ראש הממשלה, 19 בפברואר 2017. אוליבייה פיטוסי, הארץ
נתניהו וכחלון/הארץ, אוליבייה פיטוסי

עד כה, מגבלות משפטיות הקשו על מציאת כל פתרון שיספק את שני הצדדים וגם לוחות הזמנים הצפופים עד לעליית התאגיד בסוף אפריל. לפי ההערכה בקואליציה, כל ניסיון למזג את התאגיד ורשות השידור ידרוש דחייה בהפעלת התאגיד, אך בסביבת כחלון אמרו בימים האחרונים כי הוא אינו מסכים לדחייה.

לדברי גורם בקואליציה, הצדדים ממתינים לעמדת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנוגע להבנות שנמצאות על השולחן, שנתקלות בהתנגדות שעיקרה נוגע לחוק התקשורת שמקדם נתניהו. לפי החוק, תוקם מועצה מפקחת אחת על השידורים המסחריים והציבוריים, והתאגיד יוכפף לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully