וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח גרושתו בטבריה: "בת קול קראה לי ואמרה לי לערוף את ראשה"

בית המשפט המחוזי נצרת התיר לפרסום כי מאיר גולדשטיין הוא החשוד שערף את ראשה של אשתו לשעבר ושרף את גופתה, והורה על הארכת מעצרו בתנאי אשפוז פסיכיאטרי עד 13 באפריל. הוא אמר כי יפרט את מניעיו לרצח בקרוב אחרי התגלות רוחנית: "מגיע לי להיות מלך המשיח"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

"בת קול קראה לי ואמרה – זה זרע עמלק", כך הסביר מאיר גולדשטיין, החשוד ברצח גרושתו בטבריה ששמו הותר היום (חמישי) לפרסום, את מעשיו. שופט בית משפט השלום נצרת, דניאל קירוס, הורה היום על הארכת מעצרו של גולדשטיין בן ה-34, עד 13 באפריל ובמהלכו יעבור בדיקה פסיכיאטרית. גופתה של האישה, אדל גולדשטיין קלמן, נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית. טרם נמסר מועד הלווייתה.

גולדשטיין אמר את הדברים לחוקרי ימ"ר צפון לאחר מעצרו בחשד לרצח גרושתו, עריפת ראשה והשחתת גופתה. הוא נבדק לפני כמה ימים על ידי פסיכיאטר, אולם לא נקבע אם הוא סובל מהפרעה נפשית. "זה שערפתי את ראשה של בת זרע עמלק מזכה אותי כמלך המשיח", אמר. לדבריו, מדובר בתיקון לשאול שריחם על אגג (מלך עמלק, א"א) ולא ערף את ראשו, לכן לא הגיע המשיח.

לדברי גולדשטיין, רק בעוד שמונה ימים, "שמונת ימי החנוכה", הנס יתגלה והוא יוכל לספר מדוע רצח את אשתו לשעבר. סנגורו, עו"ד אפרים דמרי, אמר כי במסגרת בחינתו הנפשית יבדק אם ניתן היה למנוע את הרצח.

עוד בוואלה! NEWS:
השכנים שהתריעו ומערכת היחסים האלימה: מה קדם לרצח בטבריה?
הרצח בטבריה: "ראיתי אותו מחזיק את הראש במגבת – ופשוט הולך"
רצח בטבריה: גבר חשוד שערף את ראשה של גרושתו - ושרף את הדירה

החשוד ברצח גרושתו בטבריה מובל להארכת מעצר, כלא צלמון 30 במרץ 2017. ראובן קסטרו, אסור להשתמש
מחכה להתגלות רוחנית. גולדשטיין מובא לדיון הארכת המעצר, הבוקר/אסור להשתמש, ראובן קסטרו

עו"ד דמרי נפגש הבוקר עם גולדשטיין וסיפר כי החשוד צריך להיבדק פעם נוספת. "הוא לא מתמצא במקום ובזמן. להערכתי, וכך ביקשתי מבית המשפט, צריך לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית מעמיקה מאוד. אמנם אתמול בלילה בדק אותו פסיכיאטר בבית החולים פוריה, אך זה לא מספיק. זה עולה גם מתשובות שנתן לי, שאותן לא אוכל לחשוף כדי לא לפגוע בחקירה".

גולדשטיין נבדק על ידי פסיכיאטר פעמיים השבוע. "לפני כמה ימים אחד מרבני הקהילה לקח אותו באופן אישי לפסיכיאטר, מומחה בתחומו, שנתן לו טיפול תרופתי מסוים. הנושא הזה אמור להיבדק, אנחנו ממש בתחילתה של חקירה. ביקשנו מבית המשפט להוציא צו שיחשוף את כל עברו הנפשי והרפואי של החשוד כדי לאפשר לפסיכיאטר המחוזי לקבל את התמונה המלאה וגם כדי לראות היכן היה המחדל אם היה", אמר דמרי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
החשוד ברצח גרושתו בטבריה מובל להארכת מעצר, כלא צלמון 30 במרץ 2017. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
"לא מבין מה עשה". החשוד מובא לדיון הארכת המעצר, הבוקר/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

הסנגור הוסיף כי החשוד יפרט על מעשיו בקרוב. "הוא סיפר לי על המעשה, אך אמנע מלפרט את מה שקרה שם. הוא סיפר לי שהוא יוכל לחשוף את מניעיו רק בעוד כמה ימים, אחרי שתתגלה בפניו רוחניות מסוימת. הוא לא ברמה שכלית שהוא יכול להבין אם הוא מתחרט, הוא לא יודע מה זה. רק אחרי שיקבל את הטיפול הפסיכיאטרי הראוי וייבחן על ידי מומחים נבין אם הוא מתחרט. להערכתי הוא בכלל לא מבין מה עשה".

מחקירת הרצח עולה כי גולדשטיין נכנס לדירתה של אשתו לשעבר, בת 33, רצח אותה, ערף את ראשה והתהלך ברחוב כשהוא אוחז בו עטוף במגבת. הוא טופל בעבר על ידי שירותי בריאות הנפש והיה ככל הנראה תחת טיפול תרופתי, לאחר שאושפז לפני ארבע שנים.

דירה בטבריה בו גרוש רצח את אשתו לשעבר וניסה להצית את דירתה, 29 במרץ 2017. אלי אשכנזי
הזירה שבה התגלה ראשה של הקורבן. טבריה, אתמול/אלי אשכנזי
זירת רצח ברחוב נחמני, טבריה. 29 במרץ 2017. חטיבת דובר המשטרה
"בהתחלה חשבתי שזה ראש של בובה". זירת הרצח בטבריה, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

חלק מהשכנים סיפרו כי הוא דפק על דלתותיהם וצעק: "הרגתי את עמלק". קבלן שנתקל בו ברחוב הזמין את המשטרה כשהבחין שבגדיו מגואלים בדם והבין כי משהו חשוד במגבת שהוא אחז. "היה עליו דם. שאלתי למה, והוא אמר שאתרחק ממנו. למשטרה לקח בערך רבע שעה להגיע. כשהם הגיעו הוא לא אמר כלום, רק שתק ונתן את הידיים. חשבתי בהתחלה שזה ראש של בובה, אבל היה ריח מסריח, של בשר טרי. הוא ניסה להצית את הראש ליד פח האשפה", סיפר וויסאם דראושה.

באחרונה עבר גולדשטיין להתגורר בבית כנסת המרוחק כ-300 מטר בלבד מביתה של הנרצחת. "אמרתי לה שתחליף מנעול", סיפר אחד השכנים, "הזהרתי אותו שלא יתקרב לאזור ואמרתי לשירותי בריאות הנפש שהוא לא בסדר".

(עדכון ראשון: 10:00)

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully