וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לנגן "הברירה הטבעית" שהורשע ברצח פרודתו

26.3.2017 / 15:07

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר על אילן בן עמי גם תשלום פיצויים לבתה של פרודתו, דפנה בר ציון, בסכום המרבי הקבוע בחוק, העומד על 258 אלף שקלים. אחותה של בר ציון הודתה לתובעת והוסיפה: "אנחנו נישאר עם הכאב"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שמרית גולדשטיין

המוזיקאי אילן בן עמי נידון היום (ראשון) למאסר עולם בגין רצח פרודתו דפנה בר ציון לפני כשנתיים וחצי. בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי הוא ישלם פיצוי לבתה של בר ציון בסכום המרבי הקבוע בחוק, העומד על 258 אלף שקלים. בן עמי, בן 49, גיטריסט להקת "הברירה הטבעית", הורשע לפני כחודשיים שרצח את בר ציון בתגובה לבקשתה להיפרד ממנו באמצעות מכות פטיש.

גופתה של בר ציון, מוזיקאית ומסעדנית בת 49 במותה, נמצאה באמצע אוגוסט 2014 בדירתו של בן עמי ברחוב בן עטר בשכונת פלורנטין בתל אביב, כשעליה סימני אלימות קשים. החשד הופנה כלפי בן עמי, בן שנמלט ונעצר כעבור שלושה ימים לאחר מכן בתום מצוד נרחב.

בתום הדיון הודתה אחותה של דפנה בר ציון בדמעות לתובעת יעל הראל מפרקליטות תל אביב. "אנחנו נישאר עם הכאב", הוסיפה. הראל מסרה כי "זה סופו של מקרה רצח מתועב וברוטלי. שום דבר לא יחזיר את דפנה לחיים אבל לפחות הנאשם יישב שנים ארוכות מאחורי סורג ובריח".

אילן בן עמי זמר הברירה הטבעית במתן גזר הדין שלו, בית המשפט המחוזי בתל אביב, 26 במרץ 2017. ניב אהרונסון
בן עמי, היום/ניב אהרונסון

בהכרעת הדין כתב השופט גלעד נויטל, שקיבל את כל טענות התביעה: "הנאשם התנהג כלפי המנוחה באופן אובססיבי שכלל התקפי קנאה ואיומים, שבירת חפצים השפלות ומסרים. הוא נטל פטיש ברזל והלם בחוזקה בראשה פעמיים עד שנפלה. הנאשם וידא שהיא תמות, הנחית את הפטיש עליה, העלים ראיות, עזב את הבית, לא הסגיר את עצמו רק משום שלא היה מוכן להשלים עם פרידה ממנו".

עו"ד אלעד רט, שייצג את אילן בן עמי מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר לאחר ההרשעה כי "אשמתו של אילן בגרימת מותה של אשתו לא הייתה שנויה במחלוקת, ובמרכז המשפט עמדה סוגיית היקף אחריותו הפלילית אך לא עצם אחריותו לטרגדיה הנוראה. אנו סבורים כי בהתאם לחומרים שעמדו בפני בית המשפט היה מקום להרשיע את אילן בהריגה ולא ברצח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפנה בר ציון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אילן בן עמי זמר הברירה הטבעית במתן גזר הדין שלו, בית המשפט המחוזי בתל אביב, 26 במרץ 2017. ניב אהרונסון
"אשמתו של אילן בגרימת מותה של אשתו לא הייתה שנויה במחלוקת". בן עמי, היום/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully