וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאסר עולם חובה": המוזיקאי אילן בן עמי הורשע ברצח פרודתו

31.1.2017 / 9:49

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את גיטריסט "הברירה הטבעית" ברצח בת זוגו לשעבר דפנה בר ציון לפני כשנתיים וחצי. "הנאשם וידא שהיא תמות", כתב השופט. בן משפחתה: "הוא ילך לכלא ואנחנו נישאר עם הגעגוע"

עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את המוזיקאי אילן בן עמי ברצח בת זוגו לשעבר דפנה בר ציון לפני כשנתיים וחצי. בן עמי, גיטריסט להקת "הברירה הטבעית", הורשע גם בריבוי איומים ושיבוש הליכי משפט. "מאסר עולם חובה", כתב השופט גלעד נויטל על העונש שלדבריו ראוי להשית על בן עמי.

בהכרעת הדין נכתב כי השופט קיבל את כל טענות התביעה. "לא הוכח שבן עמי היה תחת חומרים משכרים. הנאשם התנהג כלפי המנוחה באופן אובססיבי שכלל התקפי קנאה ואיומים, שבירת חפצים השפלות ומסרים. עקב החרפת ביטויי האלימות הוצא נגדו צו הרחקה שהוארך".

עוד תואר כיצד "לאחר שבר ציון רצתה להיפרד ממנו הוא נטל פטיש ברזל והלם בפטיש בחוזקה בראשה פעמיים עד שנפלה, אז כיסה את ראשה בבגד והמשיך להלום בראשה בפטיש". לפי השופט נויטל, "הנאשם וידא שהיא תמות, הנחית את הפטיש עליה, העלים ראיות, עזב את הבית, לא הסגיר את עצמו רק משום שלא היה מוכן להשלים עם פרידה ממנו".

לקריאה נוספת:
המוזיקאי שמואשם ברצח פרודתו במהלומות פטיש: "היד הניפה את עצמה"
אישום ברצח בר ציון: "המשיך להלום בה בעודה שרועה"
"הוא היה כמו רעל שהשתלט עליה": עדותה המצמררת של בת הנרצחת

שלה ההוכחות במשפטו של אילן בן עמי, תל אביב אוקטובר 2015. מגד גוזני
אילן בן עמי/מגד גוזני

בתום הדיון חיבקו בני המשפחה של הנרצחת את התובעת יעל הראל מפרקליטות תל אביב. דן, קרוב משפחתה של הנרצחת, ציין כי הוא שמח שבית המשפט "ראה את השקרים והנסיבות של אדם במשך שנתיים וחצי. הכול היה מאוד חד. רצח בכוונה תחילה. אנחנו מאוד מתגעגעים לדפי וזו התחושה שאנחנו נישאר איתה. הוא ילך לכלא ואנחנו נישאר עם הגעגוע". עו"ד הראל הוסיפה: "כולי תקווה שהמשפחה תקבל ולו במעט מזור מההרשעה הזו". היא ציינה כי הפרקליטות תשקול לבקש מאסר מעבר למאסר העולם על עבירות האיומים והשיבוש.

עו"ד אלעד רט, שייצג את אילן בן עמי מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי "החל מרגע מעצרו אילן הביע חרטה ולקח אחריות מלאה על מעשיו. אשמתו של אילן בגרימת מותה של אשתו לא הייתה שנויה במחלוקת, ובמרכז המשפט עמדה סוגיית היקף אחריותו הפלילית אך לא עצם אחריותו לטרגדיה הנוראה". לדבריו, "אנו סבורים כי בהתאם לחומרים שעמדו בפני בית המשפט היה מקום להרשיע את אילן בהריגה ולא ברצח. לצערנו בית המשפט סבר אחרת. במהלך הימים הקרובים הסנגוריה תלמד את הכרעת הדין ותשקול בכובד ראש אם לערער עליה לבית המשפט העליון".

עוד באותו נושא

חשד: חבר בלהקה מוכרת רצח את פרודתו בתל אביב

לכתבה המלאה
חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
זירת הרצח בתל אביב, אוגוסט 2014/ניב אהרונסון

גופתה של בר ציון, מוזיקאית ומסעדנית בת 49, נמצאה באמצע אוגוסט 2014 בדירתו של בן עמי ברחוב בן עטר בשכונת פלורנטין בתל אביב, כשעליה סימני אלימות קשים. מי שמצא אותה היו קרוביה, שהבחינו כי היא נעדרת. המשטרה חשדה שבעלה, בן עמי, בן 47, נגן בלהקת "הברירה הטבעית", הוא שעומד מאחורי המעשה. הוא נעצר שלושה ימים לאחר מכן בתום מצוד נרחב. כעבור יומיים הוא הודה ושחזר את המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully