וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי שמואשם ברצח פרודתו במהלומות פטיש: "היד הניפה את עצמה"

6.12.2015 / 12:12

נגן "הברירה הטבעית" המואשם ברצח דפנה בר ציון, שיחזר במשפטו את הריב שקדם לאירוע: "היא אמרה 'אספר לשלמה בר שיש לך רומן בתוך הלהקה עם בת זוגו יעל'". מאותו רגע, איבד שליטה, לדבריו: "הרמתי את הפטיש בתנופה ונתתי לה מכה בראש"

צילום: דוד קורן, יותם רונן, ניב אהרונסון; עריכה: שניר דבוש

אילן בן עמי, המואשם ברצח פרודתו דפנה בר ציון, העיד היום (ראשון) במשפטו בבית המשפט המחוזי בתל אביב וסיפר על הביקור שנגמר במותה של בר ציון בביתו. "אחרי שנפרדנו, ביום של המקרה, היא באה לעזור לי לקפל את הבגדים אצלי בדירה, שצחקנו שהיא קטנה", הוא סיפר. "זו הפעם השנייה שהיא באה בבוקר, בסביבות 12:00. לפני שהיא באה שתיתי קפה עם צינגלה לאוורר את הנפש, זה מה שחשבתי שזה עושה לי. הלכתי וקניתי לי בקבוק וויסקי, שתיתי, עישנתי, בלעתי כדורים".

בהמשך גולל את הרגעים שקדמו לאירוע האכזרי. "פתחתי את הדלת סהרורי, וזה היה יום חמישי, סוף שבוע. הכול קרה כל כך מהר. אנחנו מתחילים לדבר אבל זה תכף מתפתח למריבה, דברים קשים נאמרים. אלה חילופי דברים מאוד אפלים, אכזריים".

עוד בנושא:
"הוא היה כמו רעל שהשתלט עליה": עדותה המצמררת של בת הנרצחת
"קנאי מטורף": סיפור האהבה של נגן "הברירה הטבעית" - שהסתיים במוות אכזרי
אישום ברצח בר ציון: "המשיך להלום בה בעודה שרועה"

נמשך שלב ההוכחות במשפטו של המוזיקאי אילן בן עמי. דוד קורן
"בין שאר הדברים שהיו לי בדירה היה גם פטיש". אילן בן עמי בבית המשפט, באוקטובר/דוד קורן

לטענתו, בר ציון הטיחה בו דברים קשים שהביאו אותו לאובדן שליטה. "היה לה קלף עלי, היא אמרה 'אני אפרק את הלהקה שלך', 'אספר לשלמה בר שיש לך רומן בתוך הלהקה עם בת זוגו יעל'", הוא סיפר. אמינותה של טענה זו מוטלת בספק, משום שבתקופה המדוברת שלמה בר ויעל אופנבך כבר היו פרודים, ולכן לא בטוח שלאיום זה הייתה משמעות.

"בין שאר הדברים שהיו לי בדירה היה גם פטיש. מה שקרה, אני הרמתי את הפטיש בתנופה ונתתי לה מכה בראש כשהמריבה הגיעה לאיזה שיא שהוא כואב. אני לא חושב שבכלל הרגשתי שאני שולט במשהו. היד הניפה את עצמה, היה לה רצון משלה, לא הבנתי כל כך מה קרה. רק אחרי כמה דקות התעוררתי".

בשלב זה בר ציון כבר הייתה מעולפת על הקרקע, אולם בן עמי המשיך להלום בה. "היא נפלה ואז פשוט לא ממש שלטתי במה שקורה. נתתי עוד שתיים או שלוש מכות, עם הפטיש בראש", הוא העיד. ברגע שהבין מה עשה הוא ביקש לשים קץ לחייו, אך התכנית לא צלחה. "לקחתי תיק עם כבל ושני טלפונים. נסעתי לפארק הירקון, רציתי לתלות את עצמי. נכנסתי לתוך הגן הזואולוגי שם מצאתי חתיכת סנדה וקשרתי חבל לצווארי וקפצתי. כנראה מעוצמת הקפיצה ומשקל הגוף נקרע החבל. המשכתי למגדלי יו, עליתי לקומה העשירית. מחול השדים בתוכי נרגע קצת ולא הייתי מסוגל לקפוץ. עמדתי בקומה עשירית ולא הצלחתי לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully