וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאו האישי של ראש הממשלה: לנתניהו יש בעיה באף שמקשה עליו לעשן

ד"ר צבי ברקוביץ' אמר כי הרגלי העישון שיוחסו לנתניהו, שעל פי החשד קיבל סיגרים בשווי מאות אלפי שקלים ממילצ'ן במשך שנים, אינם נכונים. "הוא לא מעשן כבר הרבה זמן סיגרים – זה לא אליבי, זו האמת", סיפר בשיחה לתכנית הבוקר של 103FM

צילום: ערוץ 1

רופאו האישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען כי הוא לא מעשן סיגרים תקופה ארוכה עקב בעיות בריאות. "זה לא אליבי, זו האמת", אמר ד"ר צבי ברקוביץ' בהמשך לדיווח אתמול בחדשות 10 כי נתניהו טען להגנתו כי הוא סובל מבעיות במערות האף שמונעות ממנו לעשן סיגרים.

בשיחה לתכנית הבוקר של 103FM, אמר ד"ר ברקוביץ' כי הרגלי העישון שיוחסו לנתניהו, שעל פי החשד קיבל מאיש העסקים ארנון מילצ'ן סיגרים יקרים בשווי מאות אלפי שקלים במשך שנים ועל פי דרישה, אינם מחזיקים מים. "הוא לא מעשן כבר הרבה זמן סיגרים. גם בעבר הוא לא עישן הרבה. הסיבה שלו זה האף. זה עניין אישי של ראש הממשלה", סיפר ד"ר ברקוביץ'.

לוואלה! NEWS נודע כי במסגרת חקירות נתניהו, יישאר צוות של היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בארצות הברית בימים הקרובים במטרה לגבות עדויות מגורמים חדשים בתיקים 1,000 ו-2,000. בין אותם גורמים שיידרשו לחיקור דין נמצא המיליארדר שלדון אדלסון המקורב לנתניהו.

לקריאה נוספת:
ניו יורק טיימס: "תזמון השיחה של טראמפ לנתניהו - מסר ליועמ"ש"
סנגורי נתניהו על הפרסום בוואלה! NEWS: "לא הופתע בחקירה מדבר"
המפכ"ל: "אנחנו לקראת השלמת חקירת נתניהו, בקרוב נעביר החומר לפרקליטות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מדליק סיגר עם רעייתו שרה נתניהו במעונם בירושלים. ספטמבר 1997. AP
"זה לא אליבי, זו האמת". נתניהו ורעייתו שרה במעון ראש הממשלה, 1997/AP

האזינו לרופאו האישי של נתניהו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully