וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשמו באונס קבוצתי של בת 13 - ויישבו פחות משנתיים בכלא

1.3.2017 / 11:52

שלושה צעירים תושבי חולון, חברי קהילת העבריים מדימונה, הואשמו באונס, אולם במסגרת הסדר טיעון העבירה תשונה לבעילה אסורה בהסכמה - והעונש יופחת בהתאמה. על פי כתב האישום, המעשים אירעו למשך זמן והנאשמים ניסו להסתיר את הנערה מהוריה

אזיקים. אורי לנץ
הנאשמים הסתירו את הנערה מהוריה/אורי לנץ

הסדר טיעון נחתם לאחרונה בין פרקליטות המדינה לבין שלושה צעירים תושבי חולון שהואשמו באונס נערה בת 13. במסגרת הסדר הטיעון, שהושג בהליך גישור, כתב האישום שונה מעבירת אינוס לבעילה אסורה בהסכמה. על פי ההסדר, שדורש את אישורו של בית המשפט, העונשים ינועו בין 22 חודשי מאסר בפועל לנאשם הפעיל ביותר, עשרה חודשי מאסר לנאשם שני, ושישה חודשי עבודות שירות לנאשם שהשתתף באירוע אחד בלבד.

הנאשמים, עמינון פוינטר בן ה-23, נועם פוינטר בן ה-25 ובן רדקליף בן ה-19, הם חברי קהילת העבריים מדימונה. כתב האישום המקורי מייחס לכל נאשם עבירות שונות, הכוללות אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה סדום בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, אינוס וניסיון למעשה סדום.

על פי כתב האישום, השלושה הכירו את הנערה ונפגשו עמה בכמה מקרים. כתב האישום מתאר מסכת עבירות מין שאותן ביצעו הנאשמים בנערה תוך שהם משתפים פעולה, ולעתים ביצעו את המעשים בו זמנית, תוך השפלתה של הנערה. כמו כן, תואר כי בעת שאחד מהם קיים עמה יחסי מין, השניים האחרים צפו. באחד המפגשים שהוזכרו בכתב האישום מתוארים יחסי מין בהסכמה, אך בשל גילה הצעיר של הנערה גם יחסים אלה נחשבים על פי חוק לאונס. במקרה אחר ניסה אחד הנאשמים לעשות בנערה מעשה סדום והתעלם מתלונותיה כי הוא מכאיב לה.

עוד בוואלה! NEWS:
"מתן פטור מוויזה לתושבי מזרח אירופה מביא לעלייה בסחר בנשים"
פרשת הונאת ענק: ישראלים חשודים שגנבו מיליונים מחברות בינלאומיות
העליון: "תינוק המריבה" שנמסר לאימוץ בידי אמו יוחזר לאביו הביולוגי

העיר דימונה. דייב בוימוביץ'
שלושת הנאשמים הם חברי קהילת העבריים. דימונה/דייב בוימוביץ'

אחד הנאשמים אישר בפני חוקרי המשטרה שהיה מודע לגילה הצעיר של הנערה. בכתב האישום צוין כי נאשם אחר שאל אותה במסרון בת כמה היא והציג בפניה אפשרויות לגילאים: "19, 17, 16". הנערה השיבה לו: "לא איזה, מה פתאום. פחות". לאחר תשובה זו, לא המשיך לברר את גילה ואף כתב לה: "ומה הסיבה שאת מדברת עם מבוגרים, ילדה? יש לך מושג למה אני מסוגל? להיות אבא שלך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הוריה של הנערה הגיעו לדירתם של הנאשמים כדי לחפש את בתם והשלושה פתחו להם את הדלת, אך הסתירו את הנערה מתחת למיטה או בתוך הארון, וכך לא הבחינו בה הוריה. ההורים המודאגים פנו למשטרה, וכשהתקשר שוטר לנערה היא הסבירה לו כי הנאשמים הורו לה להתחבא מפני הוריה. כשהגיע השוטר למקום, מסרה לו כי השלושה נמלטו.

עו"ד שמואל פלישמן המייצג את אחד הנאשמים אמר: "הפרקליטות קבילה את עמדתנו לפיה, הנאשמים לא יידעו שגיל הנערה נמוך מגיל 14. בסופו של דבר, הנערה נמצאת היום בטיפול וכל מורכבות הראיות גרמה לכך שהמדינה הסכימה ללכת לקראת הנאשמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully