וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הונאת ענק: ישראלים חשודים שגנבו מיליונים מחברות בינלאומיות

1.3.2017 / 8:02

המשטרה פשטה על בתיהם של 20 חשודים, שהשתמשו לכאורה בזהויות פיקטיביות על מנת להוציא סכומי עתק מחברות בינלאומיות באירופה. המשטרה: זו אחת מפרשות ההונאה הגדולות שנחשפו בשנים האחרונות

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
פעילות הארגון גובתה על פי החשד על ידי עבריינים בישראל/ראובן קסטרו

20 אזרחים ישראלים נעצרו הבוקר (שלישי) בחשד שניהלו ארגון פשע שבמסגרת פעילותו ביצעו הונאות ענק, סחיטות באיומים, זיוף, הלבנות הון ועבירות מס. בתום חקירה שנמשכה שנה וחצי, פשטו כוחות המשטרה על כמה זירות שונות ברחבי הארץ ועצרו את החשודים.

על פי החשד, החשודים התחזו לכאורה לבעלי תפקידים בחברות בינלאומיות ועשו שימוש בשמותיהם. לאחר מכן, חדרו לדואר האלקטרוני של החברות ודרשו כספים בטענה כי מדובר בבעלי תפקידים המבצעים פעולות בשם החברה. כך, כספים בשווי עשרות מיליוני דולרים ואירו הועברו לחשבונות בנק באירופה ומשם לחשבונות ישראלים.

הארגון, שפעל גם במדינות באירופה, גובה על ידי עבריינים בישראל. אלו קיבלו נתח מרווחי ההונאות ובתמורה הגנו על החשודים, תוך שימוש בסחיטות ואיומים במקרה הצורך. החקירה נוהלה בשיתוף פעולה עם האינטרפול ויחידות משטרה ברחבי אירופה.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בהונאה הבינלאומית הגדולה ביותר שנחשפה בשנים האחרונות. עוד צוין כי בהתאם להתפתחות החקירה, יובאו 20 החשודים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ תקף את האנטישמיות בנאום ראשון בקונגרס: "לגנות את הרוע"
בזמן שחמאס חופר מנהרות חדשות, ישראל נערכת למלחמה הקודמת
פינוי המבנה האחרון בעפרה קרוב לסיום; מתבצרים מעטים נותרו על גג הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully