וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון: "תינוק המריבה" שנמסר לאימוץ בידי אמו יוחזר לאביו הביולוגי

28.2.2017 / 17:41

לאחר שבית המשפט המחוזי פסק כי התינוק יישאר אצל הוריו המאמצים, הפך העליון את הקביעה והורה להחזירו לאב הביולוגי בתוך 30 ימים. התינוק נשלח לאימוץ ללא ידיעת בן זוגה – שתבע את החזרת התינוק לחזקתו

בית המשפט העליון, ירושלים. נועם מושקוביץ
הפך את החלטת המחוזי ופסק לטובת האב. בית המשפט העליון/נועם מושקוביץ

בית המשפט העליון קבע היום (שלישי) כי "פעוט המריבה" שנמסר לאימוץ על ידי אמו ללא ידיעת אביו הביולוגי יוחזר לחזקתו. ההחלטה התקבלה לאחר סדרת ערעורים שהוגשו שבמהלכם התקבל ערעור המדינה והוחלט להשאירו בחזקת ההורים המאמצים. כעת, הפך בית המשפט את ההחלטה האחרונה והורה לבטל את הכרזתו כבר-אימוץ.

עוד החליטו שופטי העליון כי מסירתו תעוכב ב-30 יום כדי לאפשר ליועץ המשפטי להתנגד, אם יעשה כן. אם לא תוגש התנגדות, בתום 30 הימים יוחזר התיק לבית המשפט המחוזי, שיהיה אחראי על תיאום העברת הקטין לרשות אביו, בניסיון למזער ככל הניתן את הנזק הטמון בכך.

מדובר בפסיקה השנייה המתקבלת במסגרת הפרשה, שהחלה בשנה שעברה, אז מסרה האם את התינוק לאימוץ בלא ידיעת האב. בתגובה, דרש להשיב אליו את בנו בטענה שלא ידע על היוולדו ולא היה שותף להחלטה לשלוח אותו לאימוץ. לפני כחצי שנה החליט בית המשפט המחוזי להשאיר את התינוק ברשות משפחתו המאמצת. כעת, לאחר שערער האב לעליון, פסק בית לטובתו.

עוד בוואלה! NEWS:
משפחת שאול על דוח המבקר: "נתניהו ויעלון הפקירו, הסתירו וטייחו"
החל פינוי המבנה האחרון בעפרה; מאות צעירים עדיין מתבצרים
מטייל ישראלי בן 23 נהרג בתאונת אופנוע בבוליביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully