וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכול להיות אבא שלך": בני קהילת הכושים העבריים נאשמים באינוס בת 13

הפרקליטות מייחסת לשלושה בני משפחה אחת מחולון, כל אחד לפי חלקו, עבירות של אינוס, מעשה סדום ועוד. מכתב האישום עולה כי הם שיתפו פעולה בעת העבירות, התעלמו ממחאות הנערה ולפחות אחד מהם ידע על גילה הצעיר

ניידת משטרה. מגד גוזני
המעשים נפרסו לכאורה על פני חודש וחצי/מגד גוזני

כתב אישום חמור הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שלושה מבני קהילת הכושים העבריים מדימונה, תושבי חולון השייכים לאותה משפחה, בגין עבירות מין בנערה בת 13. הנאשמים הם עמינון פוינטר, בן 23, נועם פוינטר, בן 25 ובן רדקליף, בן 19. כתב האישום מייחס לכל נאשם על פי חלקו עבירות שונות, הכוללות אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה סדום בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, אינוס וניסיון למעשה סדום. קיים אדם נוסף שמעורב בפרשה, אך הוא נמלט והמשטרה טרם הצליחה לאתרו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מורג לנגנטל מפרקליטות מחוז ת"א, עמינון ונועם פוינטר הם אחים ורדקליף הוא גיסם. השלושה עצורים כבר כשבועיים, והתגוררו בתקופה שמוזכרת בכתב האישום בדירה בחולון. בתחילת חודש יוני האחרון הם הכירו נערה שנולדה בשנת 2003, ומאז ועד ה-19 ביולי נפגשו עמה בכמה מועדים ועשו בה לכאורה מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים.

כתב האישום מורכב משלושה אישומים המתארים מסכת עבירות מין שאותן עשו הנאשמים בנערה תוך שהם משתפים פעולה, ונכתב כי לעתים ביצעו את המעשים בו זמנית ותוך השפלתה וביזויה. אחד המפגשים שהוזכרו בכתב האישום תיאר אמנם יחסי מין בהסכמה, אך בשל גילה הצעיר של הנערה גם יחסים אלה נחשבים לאינוס. עוד תואר כי בעת שאחד מהשלושה קיים את יחסי המין, השניים האחרים צפו. במקרה אחר ניסה לכאורה אחד הנאשמים לעשות בנערה מעשה סדום והתעלם מתלונותיה כי הוא מכאיב לה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"האזרח צריך שלא יכתיבו לו במה לצפות": סערה במליאה
כחלון הודיע: מכונות מזל והימורים על מרוצי סוסים יהפכו לא חוקיים
החיסולים בעולם התחתון: מוטי חסין הוא ראש ארגון הפשע שנעצר בחשד לרצח

"מה הסיבה שאת מדברת עם מבוגרים, ילדה?"

כמו כן, נכתב כי אחד הנאשמים אישר בפני חוקרי המשטרה שהיה מודע לגילה הצעיר של הנערה. צוין כי נאשם אחר שאל אותה במסרון בת כמה היא והציג בפניה אפשרויות לגילאים: "19, 17, 16". הנערה השיבה לו: "לא איזה, מה פתאום. פחות". לאחר תשובה זו, לא המשיך לברר את גילה ואף כתב לה: "ומה הסיבה שאת מדברת עם מבוגרים, ילדה? יש לך מושג למה אני מסוגל? להיות אבא שלך".

הוריה של הנערה הגיעו לדירתם של הנאשמים כדי לחפש את בתם והשלושה פתחו להם את הדלת, אך הסתירו את הנערה מתחת למיטה או בתוך הארון וכך לא הבחינו בה הוריה. ההורים המודאגים פנו למשטרה, וכשהתקשר שוטר לנערה היא הסבירה לו כי הנאשמים הורו לה להתחבא מפני הוריה. כשהגיע השוטר לפגוש בה, מסרה לו כי השלושה נמלטו.

עו"ד שמואל פלישמן שמייצג את אחד הנאשמים אמר לוואלה! NEWS כי הלקוח שלו הודה בקיום יחסי המין, אך לא הייתה לו כל דרך לדעת את גילה. לדבריו, הנאשם לא חשב אף לרגע כי מדובר בקטינה וכי הוא עושה עבירה פלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully