וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי תוקף את דרעי על הריאיון בוואלה! NEWS: "מחריב מפעל חייו של מרן"

יו"ר ש"ס לשעבר יצא נגד ראש המפלגה הנוכחי בעקבות הריאיון שערך בתכנית וואלה! TALK. "מאז שחזר דרעי להנהגה, הוא ואנשיו מעורבים מדי שבוע בפרשיה ציבורית שלילית אחרת", אמר ישי. "הרב עובדיה ניבא מראש כי חזרתו לתנועה תגרע קולות רבים"

מערכת וואלה!

יו"ר מפלגת ש"ס לשעבר, אלי ישי, תקף בחריפות את יו"ר המפלגה הנוכחי אריה דרעי, בעקבות הריאיון שהעניק האחרון ליעקב אילון שלשום (חמישי) בתכנית וואלה! TALK. בריאיון סיפר דרעי על הקושי שלו להכריע בנושא פתיחת העסקים בשבת בתל אביב, הדגיש כי אינו חש מאוים מהחקירה המתנהלת נגדו, העריך כי לא יוגש כתב אישום נגד נתניהו והביע את געגועיו לרב עובדיה יוסף.

"מאז שחזר דרעי להנהגה, הוא ואנשיו מעורבים מדי שבוע בפרשיה ציבורית שלילית אחרת", אמר ישי והוסיף: "מוטב למר דרעי כי יסיק מסקנות ויחדל מלהחריב את מפעל חייו של מרן, שניבא מראש כי חזרתו לתנועה תגרע 30 או 40 אחוז".


עוד בוואלה! NEWS:
לאחר ההקפאה: אושרו מחדש ויזות שבוטלו במסגרת הצו של טראמפ
יו"ר האופוזיציה הרצוג שוחרר מבית החולים: "שמח שזה מאחוריי"
הדיקטטור המזמר: מסע הבחירות הלא שגרתי של נשיא טורקמניסטן

אלי ישי במשפטו של החייל אלאור אזריה – בית הדין הצבאי ביפו. מגד גוזני
"מרן חזה כי חזרתו לתנועה תיגרע 30-40%". ישי/מגד גוזני

ישי בתגובתו פירט מהן הפרשויות שבהן מעורבים לטענתו דרעי ואנשיו. "חקירת מאגר הנדל"ן של השר, פרשיית רכישת הח"כ, אישור לחילולי שבת במתחם התחנה, אישור יבוא שרימפסים, מחוות לרפורמים בכותל, עבודות הרכבת בשבת", אמר. "רק באחרונה פרסמה המשטרה דיווחים על פרשת סחיטה חדשה מבית היוצר של מקורביו".

בסוף מרץ 2016 החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד דרעי. "מאז פתיחת החקירה נגדי לא שמעתי על זה כלום", אמר דרעי בריאיון. "אני נותן למשטרה ולפרקליטות לעשות מה שהם מבינים. הם עושים את עבודתם ואני עושה את עבודתי. אני אשמח שהדבר הזה ייגמר כמובן, אבל אני כבר שכחתי מזה. עשרה חודשים לא דיברו איתי ואני באמת לא יודע מה יש שם. אם היה משהו לשאול, היו שואלים. אבל אני מחכה בסבלנות, זה לא בסדר היום שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריה דרעי ויעקב אילון בתוכנית וואלה! TALK. ראובן קסטרו
"לא הייתי רוצה להיות בסיטואציה הזו". דרעי/ראובן קסטרו

על אישור חוק העזר לפתיחת 164 בתי עסק בתל אביב בימי מנוחה אמר דרעי: "זו בעיה קשה מאוד. השבת הוא יום מנוחה. לכל המדינות המתוקנות בעולם יש יום אחד בשבוע שהוא יום מנוחה טוטאלי ולמה זה? כי אנחנו לא עבדים. אם ישראל שהוא עם יהודי קבע שיום השבת הוא יום המנוחה שלו, יש כאן איזושהי כפייה כלפי עסקים, שאומרים להם 'אם אתם לא תפתחו בשבת, אתם לא תוכלו להתפרנס'. זה נמצא על שולחני, וביקשתי מבית המשפט 60 יום. אני אזמין את הסוחרים ואת ראש עיריית תל אביב".

"אני הייתי מאוד רוצה לא להיות בסיטואציה הזאת", הודה דרעי."זה לא קל. לא ביקשתי את הסמכות ולא רדפתי אחרי זה. עשיתי הכל כדי שהממשלה תכריע. אל תקנא בי בעניין הזה. השינה נודדת מעיניי. הנושא הזה מאוד קשה. אני שומע את כל הלבטים. פוליטית, בשביל הציבור שלי, היה לי הכי קל להתעקש על השבת, אבל אני מבין מה זה תל אביב, ואני מכיר את כל הרגישויות של זה. ובכל זאת בסוף, את האלוהים אני ירא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully