וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר האופוזיציה הרצוג שוחרר מבית החולים: "שמח שזה מאחוריי"

ראש המחנה הציוני אושפז אמש במחלקה הנוירולוגית באיכילוב ושהה שם להשגחה ולמעקב בשל חשד לאירוע מוחי קל. בסרטון שצולם בביתו הוא הודה לרופאים ולאלו שדאגו לשלומו: "מקווה לשוב לאיתני ולהסתער"

ספק 500

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג שוחרר היום (שבת) מהמחלקה הנוירולוגית בבית החולים איכילוב שבתל אביב, זאת לאחר שאושפז אמש עקב חשד לאירוע מוחי קל. בסביבתו של הרצוג דיווחו כי הוא מרגיש מצוין ונשאר להשגחה בלבד, כמקובל במקרים מסוג זה. עם שחרורו אמר יו"ר האופוזיציה כי הוא "שמח שזה מאחוריו" והודה לצוות בית החולים.

בסרטון שצולם בביתו ופורסם הערב אמר הרצוג כי חש ברע לאחר ארוחת השבת, אז נלקח לבית החולים. "היה לי אירוע קל, חולף, טופלתי על ידי המלאכים בלבן ובירוק במשך יממה", אמר הרצוג, והוסיף להודות לרופאים ולצוות בית החולים. "אני מודה לכל מברכיי לכל המאחלים והמברכים מכל הקשת הפוליטית הציבורית הישראלית ובחו"ל, אני שמח להיות בבית ומקווה מאוד לשוב לאיתני מהר ולהסתער בכל הכוח".

היום שלח הרצוג מבית החולים הודעה לח"כים של מפלגת העבודה. "לכל חברותיי וחבריי, אני מודה מקרב לב לכולכם. למי שכתב והתקשר וצייץ, החברות מאוד מגבה ברגעים כאלה", כתב. "המצב יציב ושפיר ואני מקווה שאחרי ובכפוף למעקב והבדיקות המתחייבות מאירוע כזה, אשתחרר במהלך היום. תודה על הכול".

עוד בוואלה! NEWS:
שריפה פרצה בכרמלית בחיפה: קרונות עולים באש, חשמל נותק
מזג אוויר שמשי: התחממות הדרגתית שתימשך גם בתחילת השבוע
מפקד מג"ב על הפעילים שתקפו שוטרים בעמונה: "אוכלוסייה לא נורמלית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרצוג אושפז אמש בבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר שחש ברע. הוא הגיע למקום עם רעייתו מיכל ועבר כמה בדיקות בחדר המיון, ולאחריהן נשאר בבית החולים להמשך טיפול. סדרת הבדיקות העלתה את החשד לאירוע מוחי קל וחולף, ומבית החולים נמסר כי הוא מרגיש מצוין ומתקשר עם הסביבה.

הרצוג, בן 56, בריא בעיקרו, ולא ידוע על בעיות חריגות שמהן הוא סובל. לפני כשנה הוא נפגע באורח קל בתאונת דרכים בכביש החוף, אולם לא נזקק לטיפול בבית חולים.

(עדכון ראשון: 14:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully