וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקפא צו ההגירה של טראמפ, הרצוג אושפז מחשש לאירוע מוחי | כותרות השבת

בית משפט בארה"ב הקפיא את הצו המגביל כניסת אזרחי מדינות מוסלמיות. יו"ר האופוזיציה חש ברע ואושפז בביה"ח במשך כיממה. שלושה קרונות נשרפו בדליקה בכרמלית בחיפה. ארה"ב הטילה סנקציות על איראן בתגובה על ניסוי בטיל בליסטי. אלה הכותרות שעשו את הסופ"ש

הרצוג אושפז ושוחרר לביתו אחרי לילה בביה"ח

יו"ר האופוזיציה וראש המחנה הציוני יצחק הרצוג אושפז אתמול בבית החולים איכילוב שבתל אביב לאחר שחש ברע. הוא הגיע למקום עם רעייתו מיכל ועבר כמה בדיקות בחדר המיון, ולאחריהן נשאר בבית החולים להמשך טיפול. היום אחר הצהריים הוא שוחרר לביתו.

מצבו של הרצוג היה יציב והוא היה בהכרה מלאה. סדרת הבדיקות העלתה את החשד לאירוע מוחי קל וחולף, ומבית החולים נמסר כי הוא מרגיש מצוין ומתקשר עם הסביבה.

הרצוג, בן 56, נחשב לאדם בריא ולא ידוע על בעיות חריגות שמהן סובל. אחרי שחרורו אמר: "אני שמח שזה מאחורי וששוחררתי כעת לביתי. תודה מקרב לב לבית החולים איכילוב וצוותו המצוין ולכל מי ששאל, דאג, בירך והתפלל. לכולכם, העיקר הבריאות".

דליקה פרצה בכרמלית בחיפה: שלושה קרונות נשרפו

שריפה פרצה היום בתחנת הכרמלית כיכר פריז שבעיר התחתית בחיפה. עשן כבד היתמר מכמה נקודות לאורך תחנות ציר מנהרת הכרמלית בחיפה. 13 צוותים פעלו לכיבוי השריפה בכרמלית, שאינה פעילה בשבת, תחת תנאים מורכבים ועשן סמיך מאוד. אישה כבת 70 נפגעה באורח קל משאיפת עשן ופונתה לבית חולים.

כל הפתחים המובילים אל הכרמלית היו נעולים, כך שלא היה חשש כי במקום שוהים בני אדם. לוחמי האש לא זיהו תחילה את מוקד הבעירה, אך לבסוף הצליחו לאתרו. שלושה קרונות של הכרמלית נשרפו.

ביהמ"ש בארה"ב הקפיא את צו ההגירה המגביל מוסלמים; טראמפ: "בעיה גדולה"

שופט פדרלי במדינת וושינגטון שבצפון-מערב ארצות הברית החליט הלילה להוציא צו מניעה זמני לצו שעליו חתם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, המורה על הגבלת הכניסה של אזרחים משבע מדינות בעלות רוב מוסלמי למדינה. בעקבות הפסיקה, הודיעה מחלקת המדינה בוושינגטון על אישורן מחדש של אשרות השהייה שבוטלו בעקבות החתימה על הצו.

טראמפ מיהר להגיב לסוגיה, וצייץ בטוויטר כי "כשמדינה לא יכולה יותר לומר מי יכול ומי לא יכול להיכנס ולצאת במיוחד מסיבות של ביטחון – זו בעיה גדולה".

הדקירה במוזיאון הלובר בפריז: המחבל - מצרי בן 29 מאיחוד האמירויות

משטרת צרפת ערכה אתמול פשיטות ברחבי פריז בחיפוש אחר מעורבים בתקרית הדקירה שאירעה מוקדם יותר אתמול בכניסה למוזיאון הלובר בעיר. גורם בכיר במשטרה אישר את פרטי המבצע, אך טען שאינו יכול למסור מידע נוסף מחשש שמידע על פעילות המשטרה יחבל בפשיטות, שנמצאות בעיצומן.

מוקדם יותר אתמול פתח חייל באש לעבר אדם חמוש במצ'טה שניסה לדקור חיילים בכניסה למוזיאון הלובר שבמרכז הבירה הצרפתית. לאחר הדקירה נעצר החמוש ומחקירתו עלה כי הוא אזרח מצרי שהגיע לצרפת לפני ימים ספורים. החשוד נפגע בבטנו מהירי ונפצע באורח קשה. משרד הפנים של מצרים הודיע כי הוא קיבל אישור מהשגרירות בפריז שהתוקף הוא אזרח המדינה. לפי מקורות ביטחוניים, התוקף הוא עבדאללה רדא רפאעי אל-חמאחמי, שנולד בא-דקהלייה שבמצרים, בן 29 אל-חמאחמי התגורר באיחוד האמירויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ארצות הברית הטילה סנקציות על איראן: "נמשיך להגיב בהתאם"

ארצות הברית הטילה אתמול (שישי) סנקציות על 13 בני אדם ו-12 ארגונים הקשורים לאיראן - כך על פי הודעת משרד האוצר האמריקני. המהלך מגיע לאחר הצהרת הנשיא דונלד טראמפ בעקבות הניסוי האחרון שערכה הרפובליקה האסלאמית בטיל בליסטי, ובה אמר כי "איראן משחקת באש". בנוסף לכך, גורמים אמריקניים אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי וושינגטון שלחה משחתת שתסייר לחופי תימן, לאחר שבתחילת השבוע הותקפה ספינה סעודית בטיל ששיגרו המורדים החות'ים הנתמכים בידי טהראן.

בהצהרה של משרד האוצר מופיעה רשימת האזרחים והגופים שעליהם הוטלו הסנקציות, כשמקום מושבם של חלק מהם הוא באיחוד האמירויות הערביות, בלבנון ובסין. אלו שעליהם הוטלו הסנקציות מעורבים בפיתוח תכנית הטילים הבליסטיים וקשורים למשמרות המהפכה. על פי הצהרת משרד האוצר, "גופים ויחידים אלו מעורבים ברכישת טכנולוגיות או חומרים שתומכים בפיתוח הטילים כמו גם מתן תמיכה למשמרות המהפכה" בתגובה לסנקציות שהטילה ארצות הברית על איראן, ערכו היום כוחות משמרות המהפכה תרגיל צבאי שבמסגרתו שיגרו גם טילים.

מפקד מג"ב על הפעילים שתקפו שוטרים בעמונה: "אוכלוסייה לא נורמלית"

מפקד משמר הגבול ניצב יעקב שבתאי השתתף היוםבאירוע "שבתרבות" בבאר שבע, והתייחס למבצע פינוי המאחז עמונה שנערך השבוע, שבמהלכו נפצעו עשרות שוטרים מאלימות של פעילי ימין שהתבצרו במבנים. "האלימות שהופעלה כלפי השוטרים הייתה של אוכלוסייה לא נורמלית. מדובר בגולם הקם על יוצרו", אמר ניצב שבתאי.

"יש כוויות, שוחחתי עם שוטר שנפגע בעיניים עם כוויה ברמה שלוש. היו חומצות למיניהן שלא עמדנו על טיבן, אקונומיקה, צבע. אחד השוטרים חטף בזנ"ט לראש, זו לא התנהגות של אוכלוסייה נורמלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully