וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור מתה מפצעי התאונה - וארוסה מתקשה לעכל: "הכול נעצר בלילה אחד"

אלמוג סלוקי קרא שוב ושוב לציבור להתפלל למען בת זוגו מור גבאי בשבועיים שבהם נאבקה על חייה לאחר שנפגעה בתאונה בדרום, אך היום היא נכנעה לפצעיה. "האמנתי עד הסוף", אמר. "סגרנו אולם, היא קנתה שמלה. החלום שלי היה להתחתן"

עריכת וידאו: ניר חן

"האמנתי עד הרגע האחרון, עד הנשימה האחרונה, נלחמתי ועשיתי מעבר למה שאני יכול" – כך אמר היום (שלישי) אלמוג סלוקי, ארוסה של מור גבאי שמתה הלילה מפצעיה שבועיים לאחר שנפגעה בתאונת דרכים בצומת בת הדר שליד אשקלון, ושלושה חודשים לפני שהזוג היה אמור להתחתן. "אני מכיר את מור מגיל 16", סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "הקשר התנתק ונפגשנו שוב לפני שנה והתחלנו לצאת. החלום שלנו היה להתחתן. סגרנו אולם, היא קנתה שמלה. כבר היינו מוכנים והכול נעצר בלילה באחד".

במהלך השבועיים שבהם נאבקה מור על חייה, גייס סלוקי תומכים ומתפללים רבים עבור בת זוגו דרך הפייסבוק. "אנשים נרתמו וכל מה שעשינו, כל מה שנעשה, היה למענה ולזכותה, ואני בטוח שהיום היא בגן עדן", אמר בעצב. "מור היא דמות מיוחדת, נערצת, ממש בחורה מיוחדת, מצחיקה עם שמחת חיים. היא יודעת לשמוח, משהו שאין כדוגמתה".

עוד בוואלה ! NEWS:
אובמה דיבר ודיבר - אך דווקא אויביו הם אלה ששינו את המציאות
סיור בחו"ל ודלקת גרון: תירוצי השרים שנעדרו מהלוויות החיילים
שוויץ: ילדות מוסלמיות חויבו לשחות עם בנים בשיעורי בית ספר

מור גבאי שנהרגה בתאונה בצומת בת הדר עם ארוסה, אלמוג סלוקי. 10 בינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
"בטוח שהיום היא בגן עדן". מור גבאי ואלמוג סלוקי/צילום מסך, פייסבוק

חקירת התאונה עדיין נמשכת, אך סלוקי מאשים את הרשויות בכך שלא דאגו לשיפור אמצעי הבטיחות בצומת בת הדר. "אין פה אף אחד אשם, חוץ מהמדינה", ציין. "צומת בת הדר הוא צומת מסוכן ופעמיים בשבוע מתרחשת בו תאונה. שלשום היה שם פגוע ראש קשה. מתי יעשו לזה סוף? אחרי שחיים נעלמים?".

סלוקי סיפר כי שתיים מחברותיה של מור נהרגו גם כן בתאונה. "נירית ויטובסקי ומיתר לוגסי שנהרגו בדרך לאשקלון, היו חברות קרובות שלה והיא קיבלה את זה קשה, כתבה על זה סטטוס בפייסבוק ושאלה איך זה קורה ולמה הקדוש ברוך הוא לוקח את הטובות ביותר", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully