וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור נפצעה בתאונה ומתה לאחר שבועיים של מאבק: "אוהב אותך, נסיכה"

10.1.2017 / 11:21

בלילה שלאחר יום הולדתה ה-23, מתה מור גבאי מאשקלון, שנפצעה קשה בצומת בת הדר ונאבקה על חייה במשך שבועיים. ארוסה קרא לציבור להתפלל למענה וספד לה בפייסבוק: "המשיכו להעלות את נשמתה"

מור גבאי שנהרגה בתאונה בצומת בת הדר עם ארוסה, אלמוג סלוקי. 10 בינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
נאבקה על חייה במשך שבועיים. אלמוג סלוקי עם ארוסתו, מור גבאי/צילום מסך, פייסבוק

יום לאחר יום הולדתה ה-23 ושלושה חודשים לפני חתונתה, מתה הלילה (שלישי) מור גבאי, תושבת אשקלון שנפצעה בתאונה סמוך לצומת בת הדר שבדרום. בשבועיים האחרונים נאבק הצוות הרפואי על חייה של גבאי. בזמן זה ארוסה, אלמוג סלוקי, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסטים רבים הקוראים לציבור להתפלל למענה.

פציעתה הקשה של מור חייבה את הצוות הרפואי להעבירה מבית החולים ברזילי שבאשקלון לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם מתה מפצעיה. מחקירה ראשונית של התאונה עלה כי כלי רכב שהגיע מכיוון אשקלון החל בפנייה שמאלה ונפגע בידי כלי רכב אחר, שהגיע מכיוון דרום. חקירת התאונה נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS:
"זו רק ההתחלה": כתובות המשבחות את הפיגוע רוססו בירושלים
ישראלית טבעה למוות בשיט אבובים בגואטמלה במסע "מלכת המדבר"
הכול נשאר במשפחה: טראמפ מינה את חתנו ליועץ בכיר בבית הלבן

מור גבאי, תושבת אשקלון שנהרגה בתאונת דרכים בצומת בת הדר. 10 בינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
"אזכור אותך ברגעים הכי יפים שלנו". מור גבאי/צילום מסך, פייסבוק

סלוקי, תושב המועצה האזורית באר טוביה שעמד להתחתן עם מור בעוד שלושה חודשים, גייס תומכים ומתפללים רבים עבור בת זוגו דרך הפייסבוק. לאחר מותה, כתב: "עם ישראל היקר, אני מודה לכם מכל הלב על שהייתם אתי ברגעים הקשים, התפללתם והתקשרתם. עשינו כל שביכולתנו לשמח את מור, והיא ראתה הכל מלמעלה".

"אני אמשיך לרומם, להעלות, לפאר ולהלל את שמה ואמשיך בדרך הזאת ולהאמין שהיא בחרה בדרך הטובה ביותר", הוסיף סלוקי. "אוהב אותך, אהובתי היקרה, לנצח, ותמיד תישארי בלבי. אזכור אותך ברגעים הכי יפים שלנו. אוהב אותך לעד, נסיכה שלי. עם ישראל היקר, תמשיכו לעלות את הנשמה היקרה של מור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully