וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נפצע קשה בתאונת "פגע וברח" בנתיבי איילון: כותרות השבת

שני חשודים במעורבות בתאונה נעצרו זמן קצר לאחר מכן. הרצוג אמר כי "על שגריר ארה"ב החדש להכיר בכך שהרוב רוצים שתי מדינות" וכלי תקשורת בתוניסיה טוענים כי המוסד חיסל מהנדס מל"טים שסייע לחמאס. כל כותרות השבת

חשד לפגע וברח במהלך מרדף: שוטר נפצע קשה בתאונה בנתיבי איילון

שוטר רכוב על אופנוע נפצע היום (שבת) באורח קשה בתאונת דרכים בכביש 20 (נתיבי איילון) לכיוון צפון, בין מחלף רוקח לגלילות. השוטר, בשנות ה-50 לחייו, נפגע ככל הנראה על ידי כלי רכב פרטי, בעת שהיה במרדף אחריו. האופנוע עלה באש ונשרף כליל.

הנהג הפוגע נמלט מזירת התאונה ובמסגרת המצוד אחריו, חלק מנתיבי איילון לצפון נחסם ומסוק משטרתי הוקפץ. לאחר זמן קצר, נתפס חשוד במעשה, תושב כפר קאסם בשנות ה-20 לחייו, בתחנת דלק ביפו, על ידי שוטרי יחידת סיור 1. הוא הועבר לחקירת אגף התנועה.

הרצוג על שגריר ארה"ב החדש: "עליו להכיר שהרוב רוצה שתי מדינות"

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס היום במהלך אירוע "שבתרבות" בתיאטרון הבימה שבתל אביב למינוי שגריר ארצות הברית החדש בישראל, דייוויד פרידמן. לדבריו, על ישראל לא להתערב במינויים של הממשל האמריקני, אך "על השגריר המיועד יכיר בכך שרוב הציבור בישראל לא מוכן לספח שלושה מיליון פלסטינים, אלא רוצה להיפרד מהם ומאמין בצורך לממש את חזון שתי המדינות". פרידמן נודע כתומך מפעל ההתנחלויות ובימין בירכו על מינויו הצפוי.

הרצוג התייחס בנוסף גם לחשדות נגד ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) ואמר כי במקום שר החינוך נפתלי בנט, היה מציע לחבר הכנסת להשעות את עצמו. "זה תמוה בעיני ששרת המשפטים, אישה ומנהיגה חשובה בפוליטיקה ובמיוחד בבית היהודי, בחרה להתעלם לחלוטין מהנושא ולא להתייחס אליו, להבדיל מיו"ר הסיעה שלה", הוסיף.

ועידת השלום בפריז נדחתה: "ישראל והפלסטינים עדיין לא מוכנים"

צרפת דחתה את ועידת השלום הבינלאומית שהייתה אמורה להתקיים החודש בפריז לחודש הבא - כך דיווח היום (שבת) שגריר צרפת לאו"ם, פרנסואה דלטר. זאת, לדבריו, מאחר שהתנאים להפגיש את נציגי ישראל עם נציגי הרשות הפלסטינית טרם הבשילו. הוועידה הייתה אמורה להתקיים ב-21 בחודש הזה, ולא נמסר תאריך מדויק לוועידה המחודשת בינואר.

מטרת הוועידה היא ניסיון של צרפת, בסיוע מדינות נוספות, להחיות את תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים. זאת, חרף התנגדות גדולה למהלך מצד ירושלים, שם מתעקשת הממשלה כי התנעת ההליך באמצעות מתווכים אינו יעיל.

דיווחים: "המוסד חיסל בתוניסיה מהנדס מל"טים שסייע לחמאס"

משרד הפנים של תוניסיה הודיע כי המשטרה המקומית איתרה שלשום את גופתו של מהנדס מטוסים בשם מוחמד א-זווארי, בן 49, בעיר ספקס שבדרום המדינה. לפי ההודעה, נסיבות מותו עדיין נבדקות, אך כמה כלי תקשורת במדינה האשימו את המוסד הישראלי במעורבות במקרה. זאת, לפי הדיווחים, בשל העובדה שזווארי שיתף בעבר פעולה עם חמאס בכל הנוגע לפיתוח מל"טים.

העיתונאי המקומי ברהאן בסיס אמר כי "א-זווארי עזב את תוניסיה ב-1991, שהה לזמן קצר בלוב ובסודאן והשתקע בסוריה, שם היו לו קשרים ענפים עם חמאס, והוא שיתף פעולה עם הזרוע הצבאית של הארגון, שהפיק תועלת ממיומנותו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המורדים והמשטר בחאלב: "הושג הסכם חדש לפינוי מזרח העיר"

הסכם הפסקת אש חדש הושג כדי להשלים את פינוי השכונות שבשליטת המורדים במזרח חאלב – כך מסר היום אל-פארוק אבו בכר, גורם באחד מארגוני המורדים הסוריים לרשת "אל-ערביה אל-חדת'". לדבריו, ההסכם כולל את פינוי שני הכפרים השיעיים הנצורים פועה וכפריא. אתמול דווח כי ארגון ג'בהת פתח א-שאם, לשעבר ג'בהת א-נוסרה, הסכים לאפשר לפצועים לצאת משני הכפרים, שבמחוז אידליב.

גורם מטעם המשטר אישר את הדברים. "הוסכם כי יחודש הפינוי ממזרח חאלב, במקביל לפינוי מקרים רפואיים מכפריא ומפועה, וכמה מקרים מזבדאני וממדאיה", הוסיף הגורם, חבר בצוות המשא ומתן מטעם הממשל, בהתייחסות גם לשתי עיירות שנצורות על ידי המשטר.

שתי נשים נפגעו קשה משאיפת עשן בשריפה שפרצה בדירה בפתח תקווה

שתי נשים כבנות 70 ו-80 נפגעו אמש באורח קשה בשריפה שפרצה בדירה ברחוב הרצל בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשתי הנפגעות ופינו אותן לבתי החולים בילינסון והשרון בעיר. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום חילצו את הנשים והשיגו שליטה על האש.

טורקיה: 13 הרוגים ו-55 פצועים בפיגוע במרכז המדינה; רובם חיילים

פחות 13 בני אדם נהרגו היום ו-55 נוספים נפצעו בפיצוץ עז של מכונית תופת בכניסה לאוניברסיטת ארג'ייס שבעיר קייסרי, במרכז טורקיה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הפיצוץ אירע סמוך לשעה 8:45 (שעון מקומי, 7:45 שעון ישראל), מול שער הכניסה המרכזי לאוניברסיטה, וכוון נגד אוטובוס שהסיע חיילים.

ברשת "האברטורק" דווח כי החיילים, שהיו בחופשה, הם מגדוד הקומנדו הראשון של הצבא הטורקי, שאמון על לחימה בארגונים שמוגדרים טרוריסטיים – בין היתר, מחתרות כורדיות הפועלות במדינה.

עקב עתירה לבג"ץ: ישראל מחזירה 7 גופות מחבלים לרשות הפלסטינית

שראל החלה אמש בהחזרת גופותיהם של שבעה מחבלים. זאת, לאחר שבני משפחותיהם של עשרה מחבלים, שביצעו פיגועים בגל הטרור האחרון, עתרו לבג"ץ בבקשה להחזיר את גופותיהם לרשות הפלסטינית. המחבלים שגופותיהם יוחזרו הם שרה טראיירה, חאלד באחיר, מוחמד א-סראחין, אנסאר הירשה, סארי אבו-ראב, רחיק ביראווי ופיראס אל-חאדור. גורם צבאי אישר את הפרטים.

בקבינט המדיני-ביטחוני הוחלט כי גופותיהם של המחבלים יוחזרו בכפוף להתחייבות משפחותיהם לעמוד בכל דרישות המפקד הצבאי, שנועדו להבטיח שהלוויות לא יהפכו למפגני הסתה ותמיכה בטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully