וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמור ומזעזע": תושב קיבוץ בדרום נעצר בחשד לאונס קטינות

16.12.2016 / 13:40

החשוד, בן 49, נעצר לאחר שהתקבל דיווח משתי קטינות תושבות קיבוצו. לאחר מעצרו, התקבלה תלונה שלישית, ובמשטרה מעריכים כי פרסום הפרשה יעודד קטינות נוספות להתלונן. בחקירתו, החשוד הכחיש את המיוחס לו

גני ילדים לא ממוגנים ביד מרדכי, עוטף עזה. דצמבר 2016. שי מכלוף
במשטרה סבורים כי קטינות נוספות שהותקפו. גן בעוטף עזה/שי מכלוף

תושב אחד הקיבוצים במועצה האזורית באר טוביה, הסמוכה לקריית מלאכי, נעצר בתחילת השבוע בחשד לאונס ולביצוע מעשים מגונים בקטינות, חלקן בעת שהיו בנות שמונה, בשנים האחרונות. מעצרו הוארך במהלך השבוע לצורך המשך החקירה, והיום (שישי) בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו פעם נוספת, בשלושה ימים.

במקביל, במשטרה סבורים קיימות קטינות נוספות שהותקפו לכאורה על ידו אולם טרם התלוננו, וכי חשיפת הפרשה תביא אותן להגיש תלונה. החשוד, בן 49, נעצר בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרת ישראל משתי קטינות, שהגיעו השבוע עם הוריהן למרכז הגנה לילדים ולנוער "בית לין" באשקלון וסיפרו על שאירע.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: מחשבים של ראש אכ"א ועליהם חומר מסווג נגנבו מביתו
"צפה בו לוקח נשים שיכורות": נעצר מקורב לקסטיאל בחשד לאי-מניעת פשע
"הילדים חוו התעללות והרעבה": ארבע גננות מחולון הורשעו בתקיפה

למחרת מעצרו, צעירה נוספת העידה כי החשוד ביצע גם בה מעשים מגונים לפני כמה שנים

בעקבות הדיווח, נפתחה חקירה משטרתית בנוגע לפרשה, ונגבו עדויות משתי הקטינות. החשוד נעצר עוד באותו היום, והועבר לחקירה שבמסגרתה הכחיש את החשדות המיוחסים לו ובסיומה נכלא. למחרת מעצרו, צעירה נוספת העידה כי החשוד ביצע גם בה מעשים מגונים לפני כמה שנים, אולם זה המשיך להכחיש את הטענות.

"מדובר בחשדות חמורים ומזעזעים כאחד", נמסר מהמשטרה. "החשש כי ישנן קורבנות נוספים נובע בעקבות תלונה נוספת שהוגשה נגדו רק לאחר הגשתן של התלונות הראשונות", הסביר גורמי החקירה. בשל העובדה שהמתלוננות קטינות, כל מידע בנוגע לזהותן נאסר לפרסום בעוד נמשכת חקירת הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully