וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית אלימה בצפון: צעיר נורה בידי אב ובנו לאחר שכיוון לעברם נשק

10.12.2016 / 11:55

הצעיר, בן 24 ומוכר למשטרה, דרך את נשקו לעבר השניים שיצאו ממרכז קניות בדבוריה. הם השיבו באש מאקדחים שהחזיקו ברישיון ופצעו אותו קל-בינוני. ראש המועצה האזורית גליל תחתון: לפעול נגד תופעת נשק בלתי חוקי

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
האב ובנו עוכבו לחקירה/אדריאן הרבשטיין

צעיר בן 24 מכפר דבוריה שבצפון נורה אמש (שישי) ונפצע באורח קל עד בינוני בתקרית עם אב ובנו, תושבי אחד המושבים באזור. לפי החשד, הצעיר שמוכר למשטרה איים על השניים, שבדיוק יצאו מקניות בדבוריה, ברובה שהיה בידיו. הוא כיוון את נשקו לעברם ואף ניסה לדרוך אותו. בטרם ירה, הספיקו השניים להגיב וירו לכיוונו באמצעות אקדחים שאותם החזיקו ברישיון.

הצעיר פונה לבית החולים העמק שבעפולה וכוחות המשטרה עיכבו את האב והבן לחקירה. מחקירתם לא עולה חשד נגד היורים וניכר כי הם פעלו מתוך הגנה עצמית. עקב כך הם שוחררו לאחר שמסרו עדות. מוטי דותן, ראש המועצה האזורית גליל תחתון, אמר לוואלה! NEWS כי הוא מצפה שהמשטרה תפעל בתקיפות נגד תופעת הנשק הבלתי חוקי שקיימת באזור הצפון.

האב ובנו סיפרו כי לאחר שסיימו לערוך קניות, והיו בדרכם אל מחוץ לדבוריה, בסמוך לצומת שעל כביש 65, עמד החשוד וחסם את הכביש כשהוא מאיים עליהם ברובה ומנסה לדרוך אותו. הם הגיבו בירי ופגעו בצעיר, ומיד התקשרו למשטרה. למקום הגיעו אנשים שאיימו עליהם כי יפגעו בהם, אך הם נמלטו מהמקום.

לפני כשבועיים נורה פורץ שחדר לבית משפחה במושב מולדת הסמוך לאזור התקרית אמש. מדובר היה במקרה פריצה שני לאותו בית בחודשים האחרונים, מה שגרם לאב המשפחה, דורון נאוה בן 50, לירות. הפורץ, בן 42 מיריחו, נפצע בכתפו ואושפז בבית החולים העמק בעפולה כשמצבו מוגדר בינוני. "חששתי שיפגעו בנו, והמחשבה היחידה הייתה להגן על משפחתי", סיפר נאוה, שמנע את השוד בביתו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"טרגדיה נוראית": ד"ר ניר נהרג בנחל צאלים, בנו עדיין במצב קשה
דיווח: ב-CIA מאמינים שרוסיה ניסתה לסייע לטראמפ לזכות בבחירות
"החזרה לשגרה נותנת כוח": הזוג שאיבד הכול בשריפה מתחיל מחדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully