וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עישנו סמים – ואז הוא הרים בימבה ודפק לו בראש": עדות מזירת רצח הנער

28.11.2016 / 9:26

מחקירת אחד הנערים שנעצר בחשד לשיבוש הליכי חקירה ברצח בן ה-16 בירושלים על ידי חברו, עולה כי הרצח התבצע באמצעות מוט ברזל שהיה מחובר למכונית צעצוע. "הם לא ידעו על מה הם רבים", סיפר

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

"הם בעצמם לא ידעו על מה הם רבים, בהתחלה הם סתם התחילו מכות בקטנה", כך סיפר בחקירתו נער החשוד בשיבוש הליכי חקירה, שנעצר יחד עם בן ה-16 החשוד שהכה למוות את חברו בירושלים בשבוע שעבר, לאחר שעישנו סמים. עם הנער החשוד ברצח נעצרו שלושה נערים נוספים, שעדותו של אחד מהם הגיעה לידי וואלה! NEWS. מהעדות עולה כי הרצח בוצע באמצעות מוט ברזל של רכב צעצוע של ילדים (בימבה).

"ישבנו בשכונה, עישנו חשיש, ובשלב מסוים החשוד ברצח והנרצח החלו להתווכח", העיד הנער החשוד, "ראיתי אותו מרים בימבה, ודופק לו בראש. ד' (החשוד ברצח – מ"ש) מיד ברח מהמקום. כשניגשתי לי' (הנרצח – מ"ש), הוא התבוסס בדמו, כולו מדמם. הזמנתי אמבולנס ונשארתי איתו". הנער שהעיד התפנה לבית החולים עם הנרצח, ורק למחרת נעצר על ידי צוות החקירה המיוחד של משטרת ירושלים.

עוד בוואלה! NEWS:
הקעקוע על הזרוע חשף: צעיר רצח את חברתו בגרמניה
הורי השוטר שנורה למוות זועמים על זיכוי חברו מהריגה: "נרצח פעמיים"
חקירת הרצח בפתח תקווה: "החשוד לא התכוון להרוג את אחיו"

זירת הרצח בו נער בן 16 הכה את חברו למוות באמצעות אלת ברזל בהר חומה בירושלים, 27 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
זירת הרצח/נועם מושקוביץ

הנרצח בן ה-16 משכונת הר חומה בירושלים הובא אמש (ראשון) למנוחות, לאחר שגופתו נותחה. הוא הוכה ביום רביעי בלילה, ולאחר מכן מת מפצעיו. הלווייתו התעכבה, כי המשטרה דרשה לנתח את הגופה, ורק לאחר דיון שהתקיים אתמול בבית המשפט, הסכימה המשפחה לנתיחה".

בית משפט השלום האריך אתמול את מעצרו של תושב העיר בן 42, אביו של בן ה-16 שחשוד כי הכה למוות את הנער בן גילו. במהלך הדיון התברר כי הבן אמור היה לשהות במעצר בית בשל קטטה שבגינה הוגש נגדו כתב אישום בחודש אפריל.

בנוסף לאב ולבנו נעצרו בפרשה שלושה נערים נוספים. הבן, החשוד העיקרי במעשה, נחקר בחשד לגרימת מוות בכוונה תחילה, לניסיון להשמדת ראיות ולשיבוש מהלכי משפט. שני נערים אחרים נחקרו בחשד לשיבוש מהלכי משפט, לניסיון להשמדת ראיות, לסיוע לאחר מעשה ולאחזקת סמים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נרצח על ידי חברו במוט ברזל, הר חומה ירושלים. נובמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
הנרצח, י', הובא למנוחות אתמול/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully