וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקעקוע על הזרוע חשף: צעיר רצח את חברתו בגרמניה

גופתה של ליסה נמצאה בבניין דירות מבודד, ולא ניתן היה לקבוע באיזה תאריך בדיוק היא נרצחה. חברה דומיניק אותר כעבור ימים ספורים בספרד, ועל זרועו קעקוע חדש ובו תאריך מותה של זוגתו. כעת, הוא ככל הנראה יתקשה מאוד לטעון לחפותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקעקוע שהפליל את הרוצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר החשוד ברצח חברתו בגרמניה עשה כמעט הכול כדי להסתיר את מעורבותו – הוא החביא את הגופה בבניין דירות מבודד והפעיל בשמה את חשבונותיה ברשתות החברתיות, כדי שחבריה יחשבו כי היא עדיין בחיים. אלא שהוא כנראה לא חשב שקעקוע חדש על זרועו יחשוף את הפשע שביצע.

המשטרה בגרמניה חיפשה אחר הצעיר בשם דומיניק ר., בחשד שרצח את חברתו ואם בנו בן ה-18 חודשים במחוז בוואריה. האישה נמצאה ללא רוח חיים על ידי אמה בעיירה פרייונג, ומנתיחת גופתה עלה כי היא נרצחה לפני כשלושה שבועות, אך לא ניתן היה לקבוע את תאריך המוות המדויק.

במקביל, המשטרה הגרמנית מצאה כי דומיניק נמצא בעיירה יורט דה מאר שבספרד, לאחר שהתגלה כי משך כסף מכספומט במקום. המשטרה המקומית עצרה את החשוד ומצאה כי על זרועו קועקע שמה של הנרצחת, ליסה, וכן תאריך הולדתה ותאריך מותה – ה-27 באוקטובר 2016. בשל העובדה שהאדם היחיד שיכול לדעת את תאריך הרצח המדויק הוא הרוצח, יהיה לו קשה מאוד לטעון לחפותו.

המשטרה הספרדית מסרה כי בנם של השניים היה עם החשוד, כמו גם הטלפון הסלולרי של האישה, שבאמצעותו פרסם פוסטים ברשתות החברתיות. לפי החשד, הוא תכנן להימלט לצפון אפריקה, אך כעת הוא ממתין להסגרתו לידי הרשויות בברלין.

עוד כתבות מהעולם:
ארדואן: "אני מאוכזב מממשלו של אובמה, הוא כשל"
"מארב": שוטר בארה"ב נורה למוות כשישב בניידת, אחר נפצע אנוש
פוטין: "טראמפ הודיע לי כי הוא מוכן לשקם את יחסי רוסיה-ארה"ב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully