וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שהכה את חברו למוות במוט - שהה במעצר בית על קטטה קודמת

במהלך דיון בבית המשפט התברר כי החשוד הפר את תנאי מעצרו, נסע להיפגש עם חברים, ולאחר מכן הכה למוות לפי החשד נער אחר. יום למחרת נסע לזירה עם אביו, לפי החשד כדי להשמיד ראיות

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרו של תושב העיר בן 42 שבנו, בן 16, חשוד כי הכה למוות נער בן גילו. במהלך הדיון התברר כי הבן אמור היה לשהות במעצר בית בשל קטטה שבגינה הוגש נגדו כתב אישום בחודש אפריל.

בנוסף לאב ולבנו נעצרו בפרשה שלושה נערים נוספים. הבן, החשוד העיקרי במעשה, נחקר בחשד לגרימת מוות בכוונה תחילה, לניסיון להשמדת ראיות ולשיבוש מהלכי משפט. שני נערים אחרים נחקרו בחשד לשיבוש מהלכי משפט, לניסיון להשמדת ראיות, לסיוע לאחר מעשה ולאחזקת סמים.

חשוד נוסף בן 17 נעצר היום ונחקר בחשד למעורבות בגרימת מותו של הנער. על פי החשד, הוא שהה בזירה עם שאר הנערים, השתמש עמם בסמים ונמלט מהמקום לאחר שהקורבן התמוטט. הוא יובא מחר לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו, בעוד חקירתו נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS:
במבחן ההנהגה: הסופרטנקר כיבה לרגע את התקופה הפוליטית הבוערת
ליברמן ביקר בחלמיש: "17 שריפות הן בוודאות הצתות"
טרגדיה בגבעתיים: פעוט בן 3 מת מחיידק טורף

זירת הרצח בו נער בן 16 הכה את חברו למוות באמצעות אלת ברזל בהר חומה בירושלים, 27 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
"כבר היית אצלי עם הילד, נכון?". זירת האירוע/נועם מושקוביץ

"כבר היית אצלי עם הילד, נכון?" תהה השופט שאול גבאי ריכטר את האב החשוד. האב אישר שכן וסיפר על הפרשה הקודמת שהביאה אותו ואת בנו לבית המשפט. בהמשך, גילה השופט כי הבן אמור היה להיות במעצר הבית, אך הפר את תנאי מעצרו. כמו כן, השופט גילה כי האב לקח את בנו, יחד עם חבר אחר לזירת האירוע יום לאחר מותו של הנער, ולאחר שהבן זומן לחקירה במשטרה. האב ושני הנערים נסעו לזירה במטרה להשמיד ראיות, כביכול.

נציג המשטרה סיפר עוד כי הבן הודה בחקירתו שסיפר לאביו על האירוע, וקיבל ממנו הנחיות הנוגעות לחקירת המשטרה. האב כפר בכל הדברים שאמר עליו בנו, אך הוא הודה שהביא את בנו לזירת האירוע, ולא הצליח לתת הסברים מדוע עשה זאת למרות מעצר הבית בו היה נתון בנו.

בית המשפט קבע כי קיים חשד סביר נגד האב, וכי גרסתו סותרת את גרסת בנו. בשל כך הוארך מעצרו של האב עד ליום חמישי. הבן, החשוד העיקרי בפרשה, נחקר גם בחשד להפרת הוראה חוקית בשל הפרת מעצר הבית.

בחודש אפריל הוגש נגד הבן, יחד עם שלושה קטינים אחרים כתב אישום בגין מעורבות בקטטה מרובת משתתפים. על פי כתב האישום, הארבעה תקפו שלושה נערים אחרים. כתב האישום מייחס לקטין, החשוד שהכה בשבוע שעבר את הנער למוות, עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ונשיאת סכין. הוא הודה במיוחס לו.

(עדכון ראשון: 14:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully