וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הרצח בפתח תקווה: "החשוד לא התכוון להרוג את אחיו"

במשטרה סבורים כי ייתכן שהחשוד לא תכנן אתמול לרצוח את אחיו, שעמו היה מסוכסך שנים רבות, אלא רק לפצוע אותו. "הקורבן נדקר ברגלו, ולכן ההנחה היא שמטרת הדקירה לא הייתה להמית", אמר גורם המעורה בחקירה. מעצרו של החשוד הוארך בשישה ימים

צילום: אבי כהן ואבי אשכנזי; עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שני) בשישה ימים את מעצרו של דוד דגמי בן ה-28 החשוד ברצח אחיו ניסים דגמי, בן 41, אתמול. במשטרה סבורים כי ייתכן שהחשוד לא תכנן לרצוח את אחיו, שעמו היה מסוכסך שנים רבות, אלא רק לפצוע אותו.

"הם לא הסתדרו אחד עם השני ובשנים האחרונות לא גרו באותו בית", אמר גורם במשטרה. "לא ברור אם הרצח היה מתוכנן, אם ארב לו או נתקל בו באקראי בכביש. אנחנו מניחים שהוא לא התכוון להמית את אחיו אלא רק לפצוע אותו". הגורם הוסיף כי "הקורבן נדקר ברגלו בעורק ראשי ובתוך שניות איבד כמויות עצומות של דם, מה שהוביל למותו. ההנחה שלנו היא שהדקירה ברגל לא הייתה במטרה להמית".

חוקר המשטרה רב פקד גרגורי פוקס אמר בדיון בבית המשפט כי המשטרה לא יודעת עדיין על מה היה הסכסוך בין שני האחים, וציין כי במהלך חקירתו שמר דגמי על זכות השתיקה. סניגורו של דגמי, אלון וולקוביצקי, אמר כי מסתמן שלא הייתה כוונה של האח לרצוח את אחיו אלא רק לפצוע אותו. זאת, לדבריו, בשל העובדה כי האח נדקר פעם אחת ברגל.

עוד בוואלה! NEWS:
תלונה ראשונה בגין תקיפה מינית הוגשה נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל
הסדר טיעון: הנאשם המרכזי בהריגתו של לבלוביץ' ירצה 18 שנות מאסר
בן 16 מהשרון חשוד כי הכה למוות אזרח זר יחד עם חבריו

זירת הקטטה בפתח תקווה, 20 בנובמבר 2016. מגד גוזני
זירת הרצח, אתמול בפתח תקווה/מגד גוזני

השופטת כתבה בהחלטתה כי "קיים חשד סביר שהחשוד מעורב בחשדות המיוחסות לו. עיינתי בהודעת החשוד, והוא שומר על זכות השתיקה". היא הוסיפה כי יש חשש לשיבוש החקירה.

אתמול רכב הקורבן על אופניו בעיר וכשהגיע לפינת הרחובות הבעל שם טוב והנרייטה סולד עצר לידו רכב, שממנו ירד אחיו. על פי החשד, האח הצעיר דקר את אחיו הגדול ומיד לאחר מכן נמלט מהזירה. הגבר פונה באורח אנוש מהמקום ומותו נקבע בבית החולים בילינסון שבעיר. כעבור זמן קצר אותר החשוד בסמוך לזירה עם סימני דם על גופו.

בועז לוי, המתגורר בסמוך למשפחה, שיחזר את שהתרחש אמש: "שמענו צעקות, ואחרי כמה דקות התחילה המולה גדולה, וניידות ואמבולנסים הגיעו לפה. בקושי הכרנו אותם, הם רק עברו לבניין לפני כמה שבועות. המחשבה הזאת שאחד השכנים שלנו רצח את אחיו לא נותנת לי מנוחה". רחל צנעני, שמתגוררת בבניין ממול, עדיין לא התאוששה מהמראות: "הוא היה שם על הכביש", אמרה. "המשטרה וכוחות מד"א הגיעו לפה וסגרו את השטח. חששנו לרדת מהבניין, אז הצצנו מהחלון. זאת ממש טראומה, קשה לי להאמין שרצח התרחש ברחוב השקט שלנו, ועוד אח שרוצח את אחיו. ממש נורא", הוסיפה. ירוחם דגני, נהג מונית שמתגורר באותו הבניין בו מתגוררת המשפחה, חזר מנסיעה כמה דקות אחרי הרצח. "אומרים שהאחים היו מסוכסכים", אמר, והוסיף כי "בקושי הכרנו אותם. הם עברו לפה עם אמם המבוגרת לפני פחות מחודש. משפחה מסכנה".

(עדכון ראשון: 11:20)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully