וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 מהשרון חשוד כי הכה למוות אזרח זר יחד עם חבריו

20.11.2016 / 19:40

הנרצח, אזרח סודאן, נמצא במצב אנוש לפני כשבוע וחצי והבוקר נותק ממכשירי ההחייאה. הנער נעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות במעשה, ובמשטרה מנסים לאתר את התוקפים הנוספים ולהבין אם נסיבות התקיפה היו גזעניות, או על רקע קטטה

ניידת משטרה. ברני ארדוב
המשטרה חיפשה במשך שמונה ימים את אחיו של הקורבן/ברני ארדוב

נער בן 16 מאזור השרון חשוד כי היה מעורב ברצח של אזרח סודאן בפתח תקווה – כך עולה מחקירת האירוע בידי המשטרה. על פי החשד, הנער ביצע את המעשה יחד בעזרת חפץ חד יחד עם כמה תוקפים בני גילו, והמשטרה מנסה לאתר אותם ולהבין מה היה חלקו של כול אחד מהם במעשה.

הסודאני, כבן 40, נמצא לפני כעשרה ימים כשהוא סובל מחבלות בכול חלקי גופו והועבר לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה במצב של מוות מוחי. לפי החוק, לא ניתן לנתק ממכשירי ההחייאה אזרח זר ללא אישור של קרוב משפחה, ולכן במשך שמונה ימים חיפשה המשטרה אחר אחיו – עד שבסוף השבוע הוא אותר ואישר לנתק הבוקר את הקורבן מהמכשירים. ימים אחדים לאחר אשפוזו, עצרה המשטרה את הנער בחשד למעורבות באירוע.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
קצין בשריון הודח מתפקידו כי "לא חתר למגע" עם מחבל בזמן פיגוע
בדרך לממשל טראמפ: רומני מועמד לשר החוץ, בכיר נאט"ו לשעבר - לשר ההגנה
תושבי יהודה ושומרון מרגישים הכי בטוחים – ובאיזו עיר הכי פחות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפצוע נותק הבוקר מהמכשירים. בית החולים בילינסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר הוארך מעצרו של נער וכעת, ממשיכים במשטרת השרון בחקירת האירוע. טרם התברר אם הרקע לתקיפה היה גזעני, או שהתפתחה בין הנערים לאזרח הזר קטטה שקדמה למותו.

עו"ד אבי כהן, שמייצג את הנער, אמר: "הקטין משתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים שהובילה לתוצאה הטראגית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully