וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון: הנאשם המרכזי בהריגתו של לבלוביץ' ירצה 18 שנות מאסר

20.11.2016 / 21:00

הפרקליטות תגיש מחר את הסדר הטיעון של עבד דוויאת, שיידה לעבר מכוניתו של אלכסנדר לבלוביץ' בראש השנה אשתקד. בנו: "לא נרשה הקלה ולו הקטנה ביותר עם הרוצחים של אבא שלנו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

פרקליטות מחוז ירושלים תגיש מחר (שני) את הסדר הטיעון בעניינו של עבד דוויאת, הנאשם המרכזי בהריגתו של אלכסנדר לבלוביץ', שנהרג מיידוי אבנים בירושלים בראש השנה שעבר. לפי ההסדר, על הנאשם ייגזרו 18 שנות מאסר בגין עבירת הריגה, שהעונש המקסימלי עליה הוא 20 שנות מאסר.

"אני חושב שהמוסרות והמצפון שלנו לא יכולים להרשות לנו לשים יד עם הקלה ולו הקטנה ביותר, עם מיצוי הדין עד תום עם הרוצחים של אבא שלנו", אמר ניר לבלוביץ', בנו של אלכסנדר בשיחה עם וואלה! NEWS. "אנחנו מצרים על כך שהפרקליטות שוב הולכת על בטוח, ואם היא הורידה את הסעיף מרצח להריגה, לפחות שתיתן לבית המשפט למצות את הדין".

לקריאה נוספת:
נער פלסטיני הורשע בסיוע להרג לבלוביץ' ונידון ל-9 שנות מאסר
בג"ץ ביטל את צווי אטימת בתי הנאשמים בהריגת אלכסנדר לבלוביץ'
הנאשם בהרג לבלוביץ': "הלכתי לזרוק אבנים כי הושפלתי על ידי שוטר"

החמרה ביידוי אבנים על שכונת ארמון הנציב, דיווח באולפן. מערכת וואלה!
"מצרים על כך שהפרקליטות הולכת על בטוח". זירת הפיגוע בראש השנה שעבר/מערכת וואלה!

הסדר הטיעון נחתם לאחר שנאשם נוסף בתיק, בעל תפקיד שולי יותר, חתם אף הוא על הסדר טיעון שבמסגרתו ירצה תשע שנות מאסר, וזאת לאחר שהסכים להעיד נגד שותפיו לביצוע המעשה. תחילה הוא הואשם בעבירות הריגה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וחבלה חמורה. במסגרת הסדר הטיעון הופחתה חומרת העבירות והוא הורשע בעבירות סיוע להריגה, סיוע לסיכון חיי אדם וסיוע לחבלה חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully