וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוניינים לסייע למפונים? הודיעו לנו

בעמוד הפייסבוק של וואלה! NEWS נאספות פניות של אנשים רבים המעוניינים לארח אנשים המפונים מבתיהם עקב השריפות המשתוללות ברחבי הארץ. רוצים לסייע? כתבו בתגובות

שריפה בחיפה, 24 בנובמבר 2016. ערן גילווארג
שריפה בחיפה, 24 בנובמבר 2016/ערן גילווארג

השריפות משתוללות במוקדים רבים ברחבי הארץ וכוחות הכיבוי נאבקים בלהבות. במקביל מפונים תושבים רבים מבתיהם מכיוון שהאש מסכנת את ביטחונם. וואלה! NEWS מזמינה את הקוראים להירתם למאבק באש ולסייע למשפחות המפונות. בעמוד הפייסבוק של וואלה! NEWS נאספות הצעות רבות של גולשים מרחבי הארץ שמתנדבים לארח משפחות בביתם. נשמח להמשיך לסייע ולחבר בין אנשים הרוצים לעזור לבין הנזקקים לעזרה – אם ברצונכם לעזור אנא השאירו את פרטיכם בתגובות כאן.

במקביל גם המחנה הציוני פותח רישום למשפחות המעוניינות לארח אזרחים שפונו מבתיהם בעקבות השריפות ברחבי הארץ. לרישום לחצו כאן

גם אריאל אילוז ויובל אלגד שני תושבי ירושלים החליטו לפעול ולקשר בין אזרחים שביתם נפגע בשריפות לבין משפחות מארחות והקימו קבוצת פייסבוק לצורך העניין. גם בעלי מלונות, אכסניות, הוסטלים ובעלי עסקים שמעוניינים לעזור מוזמנים ליצור קשר.

המועצה האזורית הגלבוע התארגנה במהירות והיא פועלת למען הענקת אכסניה למפונים מביתם, עקב גל השריפות והצתות. עוד כה רוכזו במוקד המועצה עשרות פניות של משפחות, וישובים אשר מוכנים להירתם ולהעניק מחסה למפונים. למעוניינים להגיע לגלבוע- אנא צרו קשר עם מוקד המועצה בטלפון: 04-6071122. המוקד גם ערוך לקבל ולרכז פניות של תושבים נוספים מהגלבוע המעוניינים לארח את המפונים.

לאור ריבוי הפניות למוקד העירוני של קריית ים החליט ראש העיר דוד אבן צור להקים מוקד מיוחד לאירוח משפחות של מפונים מגל השרפות המשתולל במדינה. משפחות של מפונים ומשפחות המעוניינות לארח מפונים בביתיהם מוזמנות להתקשר למוקד העירוני של קריית ים באמצעות רשת הווטסאפ בטל 0545632098 ולתאם את האירוח.

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully