וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הדיון במשפט: ראש ארגון הפשע נדקר בידי אחד מחייליו

שמואל גרינברג, שהורשע לפני כחודשיים בניסיונות רצח וסחיטה באיומים, ביקש לדחות את שלב הטיעונים לעונש. זאת, לאחר שנדקר בפניו בתאו בכלא הדרים במהלך קטטה עם אחד מ"חייליו" - שהיה גם שותפו לתא

שמואל גרינברג ראש ארגון פשע מהדרום. חטיבת דובר המשטרה
נדקר בפניו על ידי שותפו לתא. גרינברג/חטיבת דובר המשטרה

הבוקר (שני) אמור היה להתקיים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע שלב הטיעונים לעונש במשפטו של אחד מראשי ארגון הפשע מבאר שבע, שמואל גרינברג. לבקשתו, הדיון נדחה. הסיבה: הוא נדקר בפניו לפני כמה ימים בתאו שבכלא הדרים.

מבדיקת האירוע עולה כי הנדקר והדוקר, אחד מ"חייליו" בארגון הפשע, חלקו תא בבית הכלא במשך זמן רב. לא ברור מה גרם לקטטה שבסיומה שלף החשוד כלי חד ודקר את חברו בפניו. סוהרים שהבחינו במתרחש הפרידו בין השניים, והנדקר הועבר לקבלת טיפול רפואי, בעוד החשוד בדקירה הועבר לצינוק.

לפני כחודשיים הרשיע בית המשפט המחוזי בבאר שבע את גרינברג ואת יוסי צדיק, ראש ארגון פשיעה נוסף, בשורת עבירות בהן בין היתר ניסיונות רצח, אלימות, סחיטה באיומים, הלוואות בריבית, החזקת נשק ועבירות מס. שמונה חברים נוספים בארגון הפשיעה הורשעו גם הם.

בכתב האישום שהגישה נגד הנאשמים פרקליטות מחוז דרום צוין כי ארגון הפשיעה של גרינברג ושל צדיק ניהל מאבק אלים נגד ארגון יריב על השליטה בעיר, תוך שימוש באלימות קשה. בנוסף לכך, הנאשמים נתנו הלוואות בריבית לאנשים קשי יום בשכונות מצוקה, וגבו מהם ריביות גבוהות תוך שימוש במוניטין של הארגון וחבריו.

עוד בוואלה! NEWS:
בג"ץ למשטרה: נמקו ההחלטה להשאיר את ניצב ריטמן כמפקד להב 433
תיעוד: צעיר מתבקש לעזוב קיוסק בירושלים - ודוקר את המוכר
חקירת הרצח בפתח תקווה: "החשוד לא התכוון להרוג את אחיו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully