וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צעיר מתבקש לעזוב קיוסק בירושלים - ודוקר את המוכר

21.11.2016 / 17:25

י', צעיר בן 19 תושב העיר, מואשם בפציעה בנסיבות מחמירות של המוכר שרצה לסגור את המקום וביקש ממנו ומחברו לעזוב. חרף הכחשתו, תיעוד האירוע שהגיע לידי וואלה! NEWS משמש ראיה מרכזית נגדו

עריכה: יאיר דניאל

י', צעיר בן 19 מירושלים, מואשם כי דקר מוכר בקיוסק הסמוך לתחנה המרכזית בעיר. בתיעוד של האירוע שהגיע לידי וואלה! NEWS, המשמש ראיה מרכזית נגדו, ניתן לראות כיצד נדקר המוכר המופתע שביקש לסגור את הקיוסק שבו הוא עובד. י' מואשם בפציעה בנסיבות מחמירות, אולם הוא מכחיש כי נכח במקום בזמן האירוע.

לפי כתב האישום, שהגדיר את המעשה "אלימות אכזרית", בסוף חודש ספטמבר, קצת לאחר חצות, הגיע י' עם חברו לקיוסק הסמוך לתחנה המרכזית בירושלים, והשניים פנו למוכר. המוכר ביקש מהשניים לעזוב את המקום מאחר שרצה לסגור את הקיוסק. הם עזבו את המקום, אולם חזרו אליו לאחר כמה דקות.

בשלב זה פנה ס', חברו של י' למוכר, ובעודו מדבר איתו הוציא י' חפץ חד ודקר את המוכר כמה פעמים בשכם ובכתף שמאל. השניים נמלטו מהמקום והמוכר פונה לטיפול רפואי. נגד ס', חברו של י' לא הוגש כתב אישום משום שלא היה מעורב במעשה הדקירה עצמו.

עוד בוואלה! NEWS:
בג"ץ מעכב את מינוי הרב הצבאי עקב דבריו על נשים: "הסבר את עמדותיך"
תושב יפו נאשם כי סקל למוות את אשתו – וטען כי נשדדו בשטחים
רוסיה: הצבנו מערכת S-400 במובלעת במזרח אירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אלימות אכזרית". רגע הדקירה בקיוסק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיון בבקשת המשטרה לעצור את י' עד תום ההליכים, שנערך בתחילת החודש שעבר, אמר נציג המשטרה, עו"ד דניאל זוהר, כי המוכר מתקשה לשתף פעולה עם חוקריו משום שהוא "מפחד פחד אמתי" כתוצאה מהאירוע. הוא ציין כי לי' יש עבר פלילי הכולל הרשעה בעבירות שוד, איומים ובעבירות נוספות, וכי הוא ריצה בעבר מאסר בפועל.

בהחלטתו, קבע שופט בית משפט השלום ירון מינטקביץ' כי התיעוד מלמד על כך ש"אין מדובר בשיחת רעים" שהתנהלה בין השניים לבין המוכר, אלא ב"עימות מילולי". בנוסף לכך, קבע בית המשפט כי ניתן להתרשם מהדמיון החזותי בין י', שנכח באולם בזמן הדיון לבין הדמות המופיעה בסרטון. השופט קבע כי העובדה שהמוכר, המתלונן בתיק, לא זיהה את י' במסדר זיהוי תמונות שנערך לו, לא פוגעת בעוצמת הראיות הנדרשות בשלב הראשוני של התיק. בשל כך, הורה השופט מינטקביץ' על מעצרו של י' עד תום ההליכים נגדו.

מעו"ד גבריאל טרונשוילי ועו"ד עמנואל אדנה המייצגים את י' מטעם הסניגוריה הציבורית, נמסר בתגובה: "מרשנו טוען כי כלל לא נכח במקום וכי מדובר בטעות בזיהוי. לטעמנו יש קשיים רבים בתיק ואנו נעמוד עליהם בעת ניהול המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully