וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב יפו נאשם כי סקל למוות את אשתו – וטען כי נשדדו בשטחים

21.11.2016 / 12:30

לפי כתב האישום, נאצר שוא, בן 51 מיפו, נסע עם זוגתו הואידה לטיול בשומרון, ובמהלכו עצר את הרכב והכה אותה עם אבנים. הוא הכניסה חזרה לרכב בעודה בחיים, עצר שוב את המכונית והכה אותה למוות. לטענתו, הם נפלו קורבן לשוד שהסתבך. הוא מואשם ברצח

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד נאצר שוא, בן 51 מיפו, בגין רצח אשתו הואידה שוא, בת 44, לפני כחודש באזור הכפר בידיה שבשומרון. שוא טוען כי רעולי פנים תקפו אותו ואת אשתו במהלך שוד, אך מחקירת המשטרה עולה כי הוא הכה אותה למוות עם משקולת ואבנים בעת שיצאו לטיול משפחתי ולביקור קרובת משפחה.

לפי כתב האישום, השניים נסעו ב-22 באוקטובר לבקר קרובת משפחה של הבעל בכפר בידיה. עם תחילת נסיעתם חזרה לביתם, כך לפי האישומים, החליט שוא לרצוח את אשתו. הוא עצר את הרכב בשול הדרך, יצא ממנו והחל לחבוט בראשה ובגופה בעוצמה באמצעות משקולת ואבנים גדולות שהיו בצד הדרך.

בכתב האישום נטען כי שוא כיסה באדמה את המשקולת המגואלת בדם, הכניס את אשתו, שהייתה עדין בחיים וזעקה לעזרה, חזרה לרכב והמשיך בנסיעה. אחרי זמן קצר הוא עצר שוב את הרכב והמשיך להכות את אשתו באבנים. גם הפעם הוא הכניס אותה חזרה למכונית, עצר לאחר נסיעה קצרה והניחה על הקרקע.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת הרצח בפתח תקווה: "החשוד לא התכוון להרוג את אחיו"
בין שותפיו הטבעיים: הערב שבו נתניהו דיבר "חרדית"
הקעקוע על הזרוע חשף: צעיר רצח את חברתו בגרמניה

שוא הואידה, נרצחה על ידי בעלה, בשומרון ב23 באוקטובר 2016. באדיבות המשפחה
הבעל טען לשוד, הממצאים הראו אחרת. הואידה שוא/באדיבות המשפחה

לפי האישום, ברגע זה שוא התקשר למד"א, וכשהכוחות הגיעו למקום הוא מסר הודעה כוזבת לפיה אשתו נהרגה במהלך שוד. הכוחות מצאו את שוא פצוע קל עם שריטות על גופו ואת אשתו ללא רוח חיים. לטענת הבעל, השניים חזרו מביקור בכפר, כשלפתע שמעו פיצוץ בחלק האחורי של רכבם. לדבריו, הם עצרו כדי לבדוק מה מקור הרעש כשרעולי פנים הגיחו, תקפו אותם, רצחו את אשתו ופצעו אותו.

השוטרים תחקרו את שוא בשטח וגילו כי גרסתו אינה מתיישבת עם הממצאים בזירה. הוא נעצר וצו איסור פרסום הוצא על החקירה. לאחר איסוף ראיות מכמה זירות, גביית עדויות ואיסוף ראיות, הצליח צוות החקירה לגבש תשתית ראייתית נגד הבעל. הוא מואשם בעבירות של רצח, שיבוש מהלכי משפט ומסירת ידיעות כוזבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבעל קבר את המשקולות המגואלות בדם"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully