וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מלניה טראמפ ובנה יישארו בניו יורק - ולא יעברו לבית הלבן"

הניו יורק פוסט דיווח כי רעייתו של נשיא ארה"ב הנבחר הביעה רצון להישאר לגור במגדל טראמפ, כדי לא לאלץ את בנה בן העשר לעזוב את בית הספר הפרטי שבו הוא לומד. "מלניה תומכת בבעלה ותגיע לבית הלבן כל פעם שתידרש לכך"

צילום: רוייטרס, עריכה: ורד לידני

(בווידיאו: טראמפ נפגש עם ראש ממשלת יפן)

מלניה טראמפ, רעייתו של נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ והאישה הראשונה לעתיד, לא תעבור לבית הלבן לאחר ההשבעה בינואר, ותישאר אם בנם המשותף של הזוג, בארון, בניו יורק – כך דיווח היום (ראשון) ה"ניו יורק פוסט". לפי הדיווח, מלניה בת ה-46 הביעה רצון להישאר לגור עם בארון בפנטהאוז המפואר במגדל טראמפ שבמנהטן, כדי שזה יוכל להמשיך ללמוד בבית הספר הפרטי שבו הוא לומד.

"מלניה מאוד קרובה לבארון והם התקרבו אפילו יותר במהלך הקמפיין", אמר מקורב לצוות של טראמפ. "הקמפיין היה קשה עבור בארון והיא ממש קיוותה שהוא יפריע לו כמה שפחות". גורם נוסף אמר כי מלניה הסכימה להגיע לבית הלבן בכל פעם שהיא תידרש לכך, אך היא מעדיפה למקד את תשומת הלב שלה בבארון.

עידן טראמפ || סיקור מיוחד:
בדרך לממשל טראמפ: רומני מועמד לשר החוץ, בכיר נאט"ו לשעבר - לשר ההגנה
דיווח: טראמפ יהיה אורחה של המלכה אליזבת בביקור רשמי בבריטניה
בארה"ב חוששים: המינויים של טראמפ "יבטלו עשורים של התקדמות"

מלניה וברון טראמפ בהכרזה על הזכייה בבחירות לנשיאות, נובמבר 2016. GettyImages
ייתכן שיעברו לבית הלבן בסוף שנת הלימודים. מלניה ובארון/GettyImages

"מלניה מאוד תומכת בבעלה והיא מלאה במשימות שהיא נדרשת להן כאישה הראשונה", אמר הגורם השני. לדבריו, ייתכן כי מלניה ובארון יעברו לבית הלבן בסוף שנת הלימודים, אבל כרגע אין תכניות ממשיות לכך. מקורב למשפחה הסכים עם הדברים וציין כי "מלניה באמת מקדישה את עצמה לבארון". הוא הוסיף כי היא מעולם לא שכרה מטפלת שתגדל את בנה והעדיפה לעשות זאת בעצמה.

ההישארות במגדל טראמפ תאלץ סידורי אבטחה חדשים

בחירתם של מלניה ובארון להישאר במגדל טראמפ שבניו יורק תוביל להיערכות ביטחונית בקרב אנשי השירות החשאי. הם יצטרכו להגביר את הנוכחות הביטחונית סביב המגדל, נוסף על הכוחות המאבטחים את הנשיא הנבחר. משטרת ניו יורק תפעל גם היא לאבטח את המגדל, שיהפוך להיות המקום המאובטח ביותר בעיר. נוסף על כך, למלניה ובארון יוקצו סוכני שירות חשאי שיהיו צמודים אליהם וכלי רכב משוריינים.

"מגדל טראמפ יהפוך להיות הבית הלבן, רק בניו יורק", אמר מפקד כוח דלתא לשעבר ג'ים רייס. "השירות החשאי יאבטח את המקום, שיהיה חסום מחשש להתקרבות של מכוניות תופת". האבטחה הכבדה תוביל לשיבושי תנועה ותיצור פקקי ענק.

דונלד טראמפ בפגישה עם ברק אובמה בבית הלבן, וושינגטון. נובמבר 2016. AP
הביע רצון גם כן להישאר בביתו. טראמפ/AP

מלניה ובארון אינם היחידים שהביעו רצון להישאר לגור במגדל טראמפ ולא לעבור לבית הלבן. גם הנשיא הנבחר דן עם יועציו בימים האחרונים על האפשרות להמשיך לבלות כמה שיותר בביתו המוכר שבו הוא גר זה שלושה עשורים, כך לפי ה"ניו יורק טיימס". יועציו של טראמפ אמרו לעיתון כי הנשיא הנבחר מתחיל להבין שחייו עומדים להשתנות בצורה דרמטית. הם אמרו כי טראמפ, שלדבריהם היה בהלם כשזכה בבחירות, עשוי לבלות את רוב השבוע בוושינגטון, ולשוב למגדלי טראמפ, למועדון הגולף שלו שבניו ג'רזי או לאחוזתו שבפאלם ביץ', פלורידה, בסופי השבוע. זאת, בדומה לחברי הקונגרס ששבים למדינות הבית שלהם משישי ועד ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully