וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טראמפ יהיה אורחה של המלכה אליזבת בביקור רשמי בבריטניה

20.11.2016 / 13:42

בסנדיי טיימס דווח כי המלכה רוצה להזמין את הנשיא הנבחר של ארה"ב כדי להדק את היחסים ברקע העזיבה של האיחוד האירופי. עוד דווח כי טראמפ סיפר למיי כי אמו הסקוטית הייתה "אוהדת גדולה" של המלכה

צילום: רוייטרס, עריכה: ורד לידני

(טראמפ נפגש עם ראש ממשלת יפן שינזו אבה בניו יורק, שישי)

אליזבת מלכת בריטניה תזמין את הנשיא הנבחר של ארצות הברית דונלד טראמפ לביקור רשמי בשנה הבאה, במטרה להדק את היחסים בין שתי המדינות – כך דיווח היום (ראשון) הסנדיי טיימס. לפי שני שרים בממשלה בלונדון וגורם בכיר המקורב לדאונינג סטריט, השיחות בין גורמים בממלכה לבין אנשיו של הנשיא הנבחר יתחילו בקרוב כדי להבטיח שהביקור יתקיים ביוני או ביולי.

בריטניה רוצה לשמור על "היחסים המיוחדים" שלה עם ארצות הברית ברקע ההכנות של ממשלת תרזה מיי לעזוב את האיחוד האירופי, תהליך שבו תצטרך הממלכה לעצב מחדש את עמדתה בעולם. לפי לשכתה של מיי, טראמפ הזמין אותה לבקר אותו בהקדם האפשרי במהלך שיחת הטלפון הראשונה ביניהם שהתקיימה לאחר ניצחונו. עוד לא נקבע תאריך רשמי לביקורה של ראש ממשלת בריטניה בארצות הברית.

העיתון דיווח עוד כי הממשלה הבריטית מקווה שהביקור הרשמי יהיה "הנשק הסודי" שלה להידוק היחסים, לאחר שטראמפ נפגש בשבוע שעבר עם אחד ממנהיגי מחנה הברקזיט נייג'ל פראג' בניו יורק – הפוליטיקאי הבריטי הראשון שנפגש עם הנשיא הנבחר של ארצות הברית. לפי הסנדיי טיימס, טראמפ אמר למיי בשיחתם כי אמו המנוחה מסקוטלנד הייתה "אוהדת גדולה" של המלכה וכי הוא ביקש מראש ממשלת בריטניה למסור לה כל טוב בשמו.

מלכת אנגליה אליזבת השנייה ונשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ. רויטרס
צפויים להיפגש בקיץ הבא. אליזבת וטראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully