וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בארה"ב: פעוט ירה בפניו של אחיו בן השנה ופצע אותו קשה

השניים שהו לבדם בכלי רכב בעיר באטון רוז' שבלואיזיאנה, ובשלב מסוים לקח הפעוט בן השנתיים את האקדח שהיה במכונית וירה באחיו. בני משפחתם שהיו באזור פינו את הילד לבית החולים

חניון בעיר באטון רוג' שבלואיזיאנה, שבו ירה בן שנתיים באחיו בן השנה ופצע אותו באורח קשה. גוגל מפות, צילום מסך
השנים שהו לבד ברכב. זירת האירוע/צילום מסך, גוגל מפות

עוד מקרה מזעזע של ירי בארצות הברית: פעוט בן שנתיים ירה אמש (שלישי) באחיו בן השנה בבאטון רוז' שבלואיזיאנה, ופצע אותו באורח קשה. המשטרה המקומית מסרה כי השניים שהו לבדם בכלי רכב בחניון הסמוך למרכז קניות בצפון העיר, ובשלב מסוים לקח בן השנתיים לידיו אקדח שהיה ברכב, וירה באחיו בפניו.

דובר המשטרה, לג'ין מקנילי, אמר כי הירי אירע בשעות הערב, וכי שני מבוגרים ששהו מחוץ לרכב, ככל הנראה בני משפחתם של השניים, לא המתינו להגעת כוחות ההצלה ופינו את הילד לבית החולים. לדבריו, האירוע נמצא בחקירה וטרם התברר כיצד הגיע האקדח לידיו של הפעוט.

האירוע מתרחש בזמן שהשיח בעניין התיקון השני לחוקה האמריקנית, המגן על זכויות החזקת הנשק, נמצא בעיצומו. הנשיא הנבחר דונלד טראמפ אמר במהלך קמפיין הבחירות שלו כי יגן על התיקון השני ולא יאפשר להגבילו. זאת, בניגוד למועמדת הדמוקרטית הירלי קלינטון, שטענה כי הפגיעה הרבה באזרחים חפים מפשע מאלצת את הממשל לפעול כדי למנוע הישנות של המקרים.

עוד כתבות מהעולם:
לקראת חקירת מייסד ויקיליקס - גם החתול שלו התהדר בחליפה
מקיין: "המחיר של חידוש היחסים עם רוסיה לא מתקבל על הדעת"
חרף ההתבטאויות נגד טראמפ: ראש בית הנבחרים - נבחר מחדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully