וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חקירת מייסד ויקיליקס - גם החתול שלו התהדר בחליפה

אחרי ארבע שנות הסתגרות בשגרירות אקוודור בלונדון בשל צו הסגרה נגדו, נחקר ג'וליאן אסאנג' בחשד לעבירות מין. עם זאת, מי שגנב את ההצגה היה לא אחר מאשר החתול שלו, שהופיע בפני הצלמים במראה מהודר

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

סקרנים, תומכים ואנשי תקשורת רבים התאספו אתמול (שלישי) מחוץ לשגרירות אקוודור בלונדון, לקראת חקירתו של מייסד ויקיליקס ג'וליאן אסאנג' בידי התובעת הראשית של שבדיה אינגריד איסגרן. אנשי התקשורת ושאר הנוכחים הופתעו לגלות חתול חמוד צופה בהם בסקרנות לא פחותה, תוך שהוא לובש "חליפה" מכובדת.

בתחילה, החתול היה "עירום" ממש כמו כל חתול אחר, כשלצווארו קולר פשוט. עם זאת, אחרי שהתובעת השבדית נכנסה למתחם, החתול שב להביט בקהל שנאסף מחוץ למקום כשהוא לבוש במיטב מחלפותיו. הוא הצליח לגנוב את אור הזרקורים מהחקירה עצמה - ללבוש המשונה. החתול המכובד ניתן לאסאנג' כמתנה על ידי ילדיו, כדי שלא ישעמם לאביהם במהלך שהותו הארוכה בשגרירות, בלי יכולת לצאת ממנה.

עוד בוואלה! NEWS:
בשמאל שוקלים לא לעתור נגד חוק ההסדרה: "שהממשלה תיקח אחריות"
מחדל הסלים: סכנת מוות בבתי הספר, איש לא לוקח אחריות
מקיין: "המחיר של חידוש היחסים עם רוסיה לא מתקבל על הדעת"

החתול של ג'וליאן אסאנג' לבוש חליפה בשגרירות אקוודור, נובמבר 2016. רויטרס
מי אתם? החתול של אסאנג' מציץ מהחלון/רויטרס

אסאנג' מסתגר בשגרירות אקוודור כארבע שנים, בעקבות צו מעצר בינלאומי שהוצא נגדו בשל חשדות לביצוע עבירות מין בשבדיה. לאחר שהסתגר בשגרירות אקוודור, בטענה כי הוא מבוקש למעשה בשל פעילותו לחשיפת סודות מדיניים, איימו הרשויות בבריטניה לפרוץ למתחם ובעקבות כך הודיעה אקוודור כי היא מעניקה לו מקלט מדיני במקום.החקירה שנערכה, אותה הוביל התובע של אקוודור באה לאחר שארצו נענתה לבקשת שבדיה לסייע בחקירת אירועים פליליים. התובעת הודיעה כי היא לא יכולה למסור פרטים מכיוון שהחקירה עדיין לא הסתיימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בזמן שמייסד אתר וויקליקס נחקר בחשד לאונס, החתול שלו הופיע בלבוש אלגנטי מול הצלמים. רויטרס
לבוש שבהחלט מכבד את המעמד/רויטרס

אסאנג' עלה לכותרות לאחרונה במסגרת המרוץ לבית הלבן וחשיפת המיילים של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון. בראיון לרשת החדשות הרוסית Russia Today (רוסיה היום, RT), אמר מייסד ויקיליקס כי לא קיבל מהממשלה הרוסית את תכתובות המיילים של המועמדת. "מטה קלינטון הצליח לשדר היסטריה שלפיה רוסיה אחראית להכול", אמר אסאנג'. הוא התייחס להצהרות קלינטון לפיהן 17 סוכנויות מודיעין מעריכות כי רוסיה היא המקור להדלפות ויקיליקס וטען כי מדובר בשקרים. "אנחנו יכולים לומר שהממשלה הרוסית אינה המקור", אמר אסאנג' לעיתונאי האוסטרלי ג'ון פילגר, שציין בעבר כי קלינטון מסוכנת יותר כנשיאה מטראמפ.

החתול של ג'וליאן אסאנג' לבוש חליפה בשגרירות אקוודור, נובמבר 2016. רויטרס
ניתן מתנה על ידי ילדיו של אסאנג'. החתול בחליפה/רויטרס
החתול של ג'וליאן אסאנג' לבוש חליפה בשגרירות אקוודור, נובמבר 2016. רויטרס
החתול הוא עירום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully