וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה תובעת את הנאשם בהרג הצעיר מרחובות: "זרק אבנים על ניידת"

17.11.2016 / 10:00

פרסום ראשון: תביעה כספית הוגשה נגד טגנה גביהו, המואשם בהריגתו של ברוך אנבייה ברחובות בחודש שעבר, בגין גרימת נזק לניידת משטרה. לפי התביעה, בחודש מרץ זרק גביהו בלוקים על ניידת בחניית תחנת המשטרה בעיר

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

המדינה הגישה אתמול (שלישי) כתב תביעה כספית כנגד גביהו טגנה, שהשבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין הריגתו של ברוך אנבייה בחודש שעבר ברחובות. התביעה, על סך 3,400 שקלים, הוגשה לבית משפט השלום ברחובות בגין גרימת נזק לניידת משטרה שעליה יידה גביהו אבנים בחודש מרץ האחרון.

אשר עובדיה, שוטר בתחנת רחובות שהניידת שלו נפגעה, תיאר את פרטי האירוע בכתב העדות. "כאשר הגעתי לחניית הסיור מול התחנה, התקדמתי לכיוון הכניסה ואז שמעתי בום, ומשהו נפל על הניידת. הסתובבתי ואז הבחנתי בחלקי בלוקים על מכסה המנוע, ובלוקים נוספים על הרצפה", סיפר. לדבריו, כשהתקדם לכיוון החניון הבחין בבחור לבוש קפוצ'ון בצבע בז' ומכנסי ג'ינס.

"הבחור היה נראה שיכור ונדף מפיו ריח אלכוהול. כאשר שאלתי אותו האם הוא זה שזרק אבנים, הוא ענה שאעכב אותו. עיכבתי את הבחור בחשד ליידוי אבנים ולגרימת נזק, ובבדיקה במסוף עלה כי מדובר בטגנה גביהו". על פי התביעה, על גביהו חלה האחריות לפצותה משום שהנזק נגרם עקב מעשיו.

עוד בוואלה! NEWS:
מדריך לשעבר בישיבה תורנית במרכז חשוד בעבירות מין בתלמידים
בכיר לשעבר במועצה לביטחון לאומי עוכב לחקירה בחשד לקבלת שוחד
סגן ראש עיריית שדרות וראש המועצה הדתית בעיר חשודים בשחיתות

גביהו טגנה, בית משפט מחוזי מרכז, 13 בנובמבר 2016. יוסי זליגר אפליקציית החדשות 360, מערכת וואלה! NEWS
טגנה בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, יוסי זליגר אפליקציית החדשות 360

ביום שני האחרון הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד גביהו טגנה בן ה-21 בגין הריגתו של אנבייה בן ה-20 בדקירות סכין בשכונת קרית משה שברחובות בחודש שעבר. טגנה הואשם גם בשיבוש מהלכי משפט. על פי כתב האישום, בליל האירוע שהו הנאשם, בת זוגו, חברתה ואחרים, בהם גם אנבייה, ברחבת המתנ"ס שבשכונה. בשלב מסוים, החל ויכוח בין חברתה של בת הזוג של הנאשם לבין חברו של אנבייה, תוך שהחברה מטיחה האשמות בחברו הנוגעות גם לאנבייה. בעקבות הוויכוח עזבו השניים את המקום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לאחר ששבו למקום התחדשו חילופי הדברים, ובת זוגו של הנאשם התערבה בקטטה, שהחלה להסלים לאלימות. בשלב זה, בעת שהשניים מתקוטטים, התערב הנאשם ודקר עם סכין את אנבייה כמה פעמים. מיד אחר כך, נטל הנאשם לידיו אבן, חזר אל המקום שבו שכב המנוח, השליך אותה לעברו ונמלט מהמקום. במהלך בריחתו השליך את הסכין ששימשה אותו בביצוע המעשה. אנבייה פונה לבית החולים ומת שם מפצעיו.

מפרקליטות מחוז מרכז נמסר כי ההחלטה להגיש כתב אישום בעבירת הריגה נבעה "משיקולים ראייתיים ומתוך עמדה משפטית כי זו העבירה שהתגבשה על פי הראיות בתיק. הודעה על הגשת כתב האישום נמסרה למשפחה".

שכונת קריית משה ברחובות, אוקטובר 2016. ראובן קסטרו
תחנת המשטרה ברחובות/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully