וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך לשעבר בישיבה תורנית במרכז חשוד בעבירות מין בתלמידים

15.11.2016 / 21:20

על פי החשד, רועי סידי, בן 29, ביצע במשך ארבע שנים עבירות בתלמידיו. במשטרה נבדקת אף האפשרות כי בהנהלת הישיבה ידעו על היחסים האסורים, ולכן פיטרו אותו מתפקידו. "מנסים לבדוק אם נערים נוספים נפגעו"

חרדי. רויטרס
נעצר לאחר כמה ימי חקירה סמויה/רויטרס

מדריך לשעבר בישיבה תורנית באזור תל אביב נעצר אמש (שני) בחשד כי במשך ארבע שנים ביצע עבירות מין בתלמידיו. החשוד, רועי סידי בן 29 מתל אביב, נעצר על ידי שוטרי משטרת מרחב איילון בפיקודה של ניצב-משנה סיגל בר צבי, אחרי חקירה סמויה ובית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו ביממה כדי לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. כמו כן, בית המשפט דחה את בקשת הסנגור להוצאת צו איסור פרסום על הפרשה וקיבל את גרסת החוקרים, לפיה חשיפת הפרשה תוביל לאיתור נערים נוספים שייתכן שנפגעו ממעשיו.

לפני ימים אחדים הגיע מידע על הפרשה למשטרת תל אביב, וזו פתחה בחקירה שבמהלכה נאספו עדויות. אחד מתלמידי הישיבה התלונן וחשף את התעללות לכאורה של המדריך כלפיו. "אנחנו מנסים לבדוק כמה נערים ותלמידי ישיבה הותקפו על ידי המדריך", אמר גורם במשטרת תל אביב.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד הכיר את הנער כשהאחרון היה בן 13. תחילה הזמין אותו, על פי החשד, לביתו, שם צפה עמו בסרטי פורנו ובשלב מסוים ביצע בו מעשים מגונים. הוא המשיך לכאורה במעשים בעשרות הזדמנויות שונות בישיבה ואף הגיע לבית הנער וטען בפני הוריו כי הוא הגיע לסייע לו בשיעורי הבית. על פי החשד, לאחר שהסתגר בחדרו ביצע בו מעשים מגונים.

במשטרה נבדקת האפשרות כי הנהלת הישיבה חשדה שהמדריך מקיים יחסים אסורים עם תלמידים ולכן הופסקה העסקתו במקום לפני יותר משנתיים. לפי החשד, גם לאחר שפוטר שכר דירה ליד בית הנער שחשף את הפרשה, והמשיך במעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully