וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות והשליך לעבר הגופה אבן: בן 21 מרחובות הואשם בהריגה

14.11.2016 / 10:17

לפי כתב האישום, זוגתו של הנאשם והקורבן, ברוך אנבייה, התקוטטו בשכונת קריית משה בעיר. בשלב מסוים התערב הנאשם בתגרה ודקר את אנבייה בסכין. עם זאת, לא הואשם ברצח. הפרקליטות: "ההחלטה נבעה משיקולים ראייתיים". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) כתב אישום נגד גביהו טגנה, בן 21, בגין הריגת ברוך אנבייה, בן 20, בדקירות סכין בשכונת קריית משה שברחובות בחודש שעבר. טגנה הואשם גם בשיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, בליל האירוע, שהו הנאשם, בת זוגו, חברתה ואחרים, בהם גם אנבייה, ברחבת המתנ"ס שבשכונה. בשלב מסוים, החל דין ודברים בין חברתה של בת הזוג של הנאשם לבין חברו של אנבייה, תוך שהחברה מטיחה האשמות בחברו הנוגעות גם למנוח. בעקבות הוויכוח עזבו השניים את המקום.

לקריאה נוספת:
רצח הצעיר ברחובות: הוארך מעצרן של שתי חשודות במעורבות בקטטה
"תמיד נהיה שחורים": השכונה המוזנחת מרחובות ששבויה במעגל הדמים
"נעלם מהמקום וחזר עם סכין": החשוד ברצח ברחובות נעצר ושחזר המעשה

יקבה אבנייה ואנטפו אבנייה הוריו של גביהו טגנה, שחשוד כי דקר למוות את ברוך אנבייה, בבית המשפט המחוזי בלוד, 14 בנובמבר 2016. ניב אהרונסון
הוריו של אנבייה. בית המשפט בלוד/ניב אהרונסון

ואולם, לאחר ששבו למקום התחדשו חילופי הדברים, ובת זוגו של הנאשם התערבה בקטטה, שהחלה להסלים לאלימות. בשלב זה, בעת שהשניים מתקוטטים, התערב הנאשם ודקר עם סכין את אנבייה כמה פעמים. מיד אחר כך, נטל הנאשם לידיו אבן, חזר אל המקום שבו שכב המנוח, השליך אותה לעברו ונמלט מהמקום. במהלך בריחתו השליך את הסכין ששימשה אותו בביצוע המעשה. אנבייה פונה לבית חולים ומת שם מפצעיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת רצח רחובות – נער נדקר למוות. אבי כהן
טרגדיה שנייה עבור המשפחה. זירת הרצח/אבי כהן

יומיים לאחר הרצח נעצר הנאשם על ידי המשטרה בבית מכרו בפתח תקווה. מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) נמסר כי ההחלטה להגיש כתב אישום בעבירת הריגה נבעה "משיקולים ראייתיים ומתוך עמדה משפטית כי זו העבירה שהתגבשה על פי הראיות בתיק. הודעה על הגשת כתב האישום נמסרה למשפחה".

אנבייה, שלא החזיק בעבר פלילי, נדקר ברחוב קלמן גבריאלוב בעיר. הוא פונה לבית החולים קפלן שבעיר כשהוא במצב אנוש, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר. מדובר בטרגדיה השנייה שפוקדת את המשפחה בחודשים האחרונים. לפני חצי שנה, אחד מחמשת אחיו שם קץ לחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully