וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיריית שדרות וראש המועצה הדתית בעיר חשודים בשחיתות

מעצרם של שלושה בכירים בעיריית שדרות הוארך עד יום חמישי, אז ישוחררו בתנאים מגבילים. הם חשודים שקיבלו כספים במרמה, בין היתר באמצעות דיווח כוזב על שירותים ואירועים שלא התקיימו במסגרת שירותי הדת בעיר

צילום: בני בן סימון, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שני) את מעצרם של שלושה בעלי תפקידים בעיריית שדרות ובכיר במועצה הדתית בעיר בגין חשד לשחיתות. מעצרם של סגן ראש עיריית שדרות אנטולי נחשנוב, ראש המועצה הדתית בעיר הרב אורן מלכה ושל עובד נוסף בעירייה הוארך עד יום חמישי, אז ישוחררו בתנאים מגבילים. בין היתר, הם ישהו במעצר בית מלא במשך שבעה ימים ויורחקו מהעירייה ומהמועצה הדתית למשך חודש. מעצרו של מנהל רכש בעירייה, נתי משה, הוארך עד יום רביעי.

הארבעה חשודים בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים. הם נעצרו הבוקר על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) שבלהב 433 בתום חקירה סמויה. בנוסף, בוצעו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים, וכן במקומות רלוונטיים לחקירה, לרבות בבניין העירייה ובמשרדי המועצה הדתית בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: סגן שר חשף פרשה ביטחונית שכרוכים בה חיי אדם
תכנית הפעולה של תושבי עמונה: עיר אוהלים לאלפי מתנגדים לפינוי
אחרי שנקבע שניהל קזינו: ח"כ חזן מסתבך גם עם רשות המסים

בניין עיריית שדרות. בני בן סימון
נציג המשטרה בדיון טען כי נחשנוב שיבש כמה פעמים את החקירה. בניין העירייה בשדרות/בני בן סימון

על פי החשד, קיבלו הארבעה במרמה כספים, בין היתר באמצעות דיווח כוזב על שירותים ואירועים שלא ניתנו או התקיימו, ודרך גביית יתר בעבור שירותים ואירועים אחרים. זאת, במגוון תחומים בהקשר לפעילות קליטה ושירותי דת בעיר.

נציג המשטרה בדיון טען כי נחשנוב אף שיבש כמה פעמים את החקירה. נחשנוב נחשד גם באיסור הלבנת הון, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנטולי נחשונוב בהארכת מעצר לבעלי תפקידים בעיריית שדרות החשודים במרמה, בימ"ש השלום באר שבע. נובמבר 2016. בני בן סימון
נחשנוב בבית המשפט, היום/בני בן סימון

גורמים בעיר טענו כי בין הרב מלכה לעובדים אחרים במועצה קיים סכסוך הנמשך זה זמן רב, ומלווה בהגשת תלונות הדדיות על התנהלות לא תקינה. "כולם ידעו על החקירה כבר זמן רב, אילו הגישו תלונות נגד הרב והרב נגדם", אמר גורם בעיר. "משהו לא טוב עובר על המועצה הדתית בעיר כבר תקופה ארוכה". עו"ד ציון אמיר המייצג את הרב טען כי מרשו מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully