וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בעיריית שדרות עוכבו לחקירה בחשד לשחיתות

14.11.2016 / 7:30

המשטרה עיכבה לחקירה שלושה בעלי תפקידים בעירייה וכן בכיר במועצה הדתית בעיר בחשד שקיבלו כספים במרמה, בין היתר באמצעות דיווח כוזב על שירותים ואירועים שלא התקיימו במסגרת שירותי הדת בעיר. הם יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצר

צילום: בני בן סימון, עריכה: שניר דבוש

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) שבלהב 433 עיכבה הבוקר (שני) לחקירה שלושה בעלי תפקידים בעיריית שדרות, בהם בכירים, וכן בכיר במועצה הדתית בעיר, בגין חשד לעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים. על פי החשד, קיבלו העובדים במרמה כספים, בין היתר באמצעות דיווח כוזב על שירותים ואירועים שלא ניתנו או התקיימו, ודרך גביית יתר בעבור שירותים ואירועים אחרים. זאת, במגוון תחומים בהקשר לפעילות קליטה ושירותי דת בעיר.

במסגרת הפעילות שבוצעה הבוקר בתום חקירה סמויה שביססה את החשדות, עיכבה המשטרה את ארבעת החשודים לחקירה וביצעה חיפושים בבתיהם. שוטרי היחידה יערכו חיפושים גם במשרדיהם של החשודים ובזירות רלוונטיות לחקירה, בהן בניין העירייה ומשרדי המועצה הדתית בעיר.

חקירת הפרשה, המלווה על ידי פרקליטות מחוז דרום, מצויה עדיין בתחילתה. בהתאם להתפתחותה יובאו בהמשך החשודים לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

עוד בוואלה! NEWS:
עקב הפרסום בוואלה! NEWS איתמר שמעוני מבהיר: "לא עברתי על החוק"
פיירברג: "מורחים אותי בזפת ונוצות ואסור לי להגיב. מה אני, דרקולה?"
בית מכירות פומביות מציג: תעודת יושר של הרב המואשם בעבירות מין

להב 433 היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן, דצמבר 2014. יותם רונן
הארבעה חשודים שקיבלו כספים על אירועים שלא התקיימו/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully