וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הפרסום בוואלה! NEWS: יו"ר אומ"ץ התפטר מתפקידו

13.11.2016 / 0:30

מעוזיה סגל קיבל את ההחלטה בשל הסערה שפרצה בעקבות יוזמתו לערוך את טקס הענקת האותות של התנועה ברמת גן, בנוכחות ראש העיר החשוד בפלילים ישראל זינגר. נוסף על מכתב ההתפטרות, הורה סגל להעביר את הטקס לעיר אחרת

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס

יו"ר תנועת אומ"ץ מעוזיה סגל הודיע אמש (שבת) לחברי התנועה כי החליט להתפטר מתפקידו. בהודעת ההתפטרות מסר סגל כי הוא הנחה בהחלטה אחרונה להעביר את טקס הענקת אותות אומ"ץ מרמת גן למקום אחר, בעקבות השערורייה שהתעוררה סביב הזמנתו של ראש העיר החשוד בפלילים, ישראל זינגר, לברך באירוע - כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS.

בהודעה פנימית ששיגר סגל לחברי התנועה כתב: "חברים וחברות יקרים, לאור העובדה כי רבים מחברינו בתנועה הודיעו כי לא יבואו לטקס לזכרו של אריה אבנרי בגלל ראש עיריית רמת גן, ולאור העובדה שאני מושמץ הן בתקשורת והן על ידי חברים בתנועה, ללא תגובה של אף אחד מחברי ההנהלה, להוציא רן כוחן, קיבלתי שתי החלטות: האחת, הנחיתי להעביר את הטקס למקום אחר. השנייה, אני מתפטר לאלתר מתפקידי כיו"ר התנועה ומחברותי בהנהלתה. מודה לכולכם על שיתוף הפעולה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נתניהו: "מאז רצח רבין מנסים לעוות את ההיסטוריה ולייחס לי הסתה"
"שמעיה אנג'ל ביקש שארצח את אשתו": העבר האפל של החשוד ברצח בתאילנד
"אסור להיראות בפאניקה": הלוחם הכי בודד וחשאי בצוללת

מעוזיה סגל, יו"ר עמותת אומ"ץ. פייסבוק, צילום מסך
"הושמצתי בתקשורת ואיש לא הגיב". סגל עם ח"כ עמיר פרץ/צילום מסך, פייסבוק

ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר הוזמן לשאת דברים בטקס של אומ"ץ, למרות המלצת המשטרה להעמידו לדין בחשד למרמה והפרת אמונים. במקביל לפרסום הידיעה בוואלה! NEWS, שלח חבר מועצת עיריית רמת גן, ליעד אילני, מכתב בהול לראשי התנועה. "נדהמתי לגלות כי בכוונתכם לערוך את הטקס השנתי על שמו של מייסד התנועה הנערץ ולוחם השחיתות הנודע אריה אבנרי בעיר רמת גן, שהעומד בראשה ממתין להכרעת פרקליטות המדינה אם להגיש נגדו כתב אישום, ועוד לתת לו לשאת דברי ברכה באירוע", כתב.

"הדבר משול בעיניי לכך שתנועת הטבעונים והצמחונים בישראל תערוך את הטקס השנתי שלה בבית מטבחיים ותיתן לשוחט הראשי פרס", המשיך אילני. "אני קורא לכם לשמור על כבודו של אבנרי ולא לאפשר לראש העירייה זינגר לשאת דברים באירוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר בבית משפט השלום בראשון לציון, ינואר 2015. ניב אהרונסון
"מותר לטעות, אבל חשוב לדעת לתקן". זינגר בבית המשפט/ניב אהרונסון

בתגובה להודעת סגל על התפטרותו וההוראה להעביר את הטקס לעיר אחרת, אמר אמש אילני: "מותר לטעות, אבל חשוב לדעת לתקן. אני מברך על כך שבאומ"ץ גילו את האומץ לבטל את ההחלטה האומללה. החשדות שעומדים ותלויים נגד ישראל זינגר, הם בדיוק אלו שלמיגורם ייסד לוחם השחיתות, אריה אבנרי, את התנועה".

מעוזיה סגל סירב להתייחס לנושא.

בספטמבר האחרון פורסם בוואלה! NEWS כי שר הפנים, אריה דרעי, החליט לבטל את הענקת פרס "ניהול כספי תקין" לשנים 2015-2014 שהוענק לעיריית נתניה בשל החקירה המתנהלת נגד ראשת העירייה מרים פיירברג ולהעניקו לעיריית רמת גן ולעומד בראשה. בעקבות כך, ובשל החשדות נגד זינגר, שלחו כמה חברי מועצת עיריית רמת גן מכתב דחוף לדרעי, בדרישה כי יבחן מחדש את הענקת הפרס.

(עדכון ראשון: 22:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully