וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הכותרות שעשו את סוף השבוע האחרון

יו"ר הקואליציה דוד ביט אמר בשבת תרבות בתיאטרון חולון: "רצח רבין - לא היה פוליטי". המערכה נגד דאעש: צבא עיראק כבש את העיירה הסמוכה למוסול. ג'יי זי וביונסה הופיעו בעצרת למען קלינטון, וטראמפ תקף אותם: "אנחנו לא צריכים אותם כדי למלא אולמות". כותרות השבת

יו"ר הקואליציה דוד ביטן: "רצח רבין - לא היה פוליטי"

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (הליכוד) התייחס היום (שבת)באירוע "שבתרבות" בתיאטרון חולון לעצרת הזיכרון לציון 21 שנים לרצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ואמר: "הערב אני לא הולך לעצרת של רבין, במקרה לא מסתדר לי". לדבריו. "אני בעד עצרת ממלכתית. אם הייתי צריך לקבל החלטה הייתי מממן את העצרת הזאת, ומקיים עצרת ממלכתית ולא עצרת של השמאל. לא מדובר ברצח פוליטי, זה לא היה רצח פוליטי וזה לא קשור לפוליטיקאים, אלא רצח שנעשה על ידי אדם שרצה לעצור תהליך".

טראמפ: "אנחנו לא צריכים את ג'יי זי וביונסה כדי למלא אולמות"

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ נשא דברים בכנס בחירות בעיר טמפה שבפלורידה. בדבריו התייחס לתמיכתם של הראפר ג'יי זי והזמרת ביונסה ביריבתו הילרי קלינטון. "אנחנו לא צריכים את ג'ייזי וביונסה כדי למלא אולם", אמר טראמפ. בהמשך, התייחס טראמפ לביקורת שהשמיעה כלפיו קלינטון, לפיה הוא משתמש בשפה בלתי נאותה, והשליך את הביקורת על המילים שבהם משתמש ג'יי זי בשיריו. "השפה שלו, וואו. הוא השתמש בכל המילים בספר. אני מעולם לא אמרתי את המילים שהוא אומר".

מוקדם יותר, שורה של כוכבי פופ, בראשם הראפר ג'יי זי והזמרת ביונסה, השתתפו במופע תמיכה במועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון בקליבלנד, אוהיו. הכוכבים קראו לקהל להצביע, והביעו את תמיכתם בקלינטון, שנכחה אף היא באירוע. "לפני פחות ממאה שנים, לנשים לא הייתה הזכות להצביע", קראה ביונסה, "תראו עד לאן הגענו ממקום שבו לא היה לנו קול, עד לסף עשיית היסטוריה עם בחירתה של הנשיאה הראשונה. אבל אנחנו חייבים להצביע".

המערכה נגד דאעש: צבא עיראק כבש את העיירה הסמוכה למוסול

צבא עיראק הניף את דגל המדינה מעל מרכז הממשל המקומי בעיירה חמאם אל-עליל, כ-15 קילומטרים מדרום למוסול – כך דווח בכלי תקשורת ערביים רבים. גורם צבאי אישר את הדיווח, אולם סירב לאשר כי העיירה שוחררה באופן מלא מידי ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). בכך, מתקרבים כוחות הצבא לעיר מוסול, הגדולה ביותר בידי דאעש, גם מהחזית הדרומית, בנוסף להתקדמות ממזרח בימים האחרונים. חמאם אל-עליל היא היישוב האחרון שמפריד בין הכוחות המיוחדים של צבא עיראק למוסול, ומפקד המבצע הצבאי נג'ם אל-ג'בורי הסביר כי היו בה כ-70 לוחמי דאעש.

תאונה קטלנית בכביש 1: הרוג ופצוע קשה לאחר מרדף משטרתי בבית דגן

מרדף משטרתי שהסתיים בתאונה קטלנית: גבר נהרג הלילה וצעיר בן 18 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בכביש 1 בסמוך למחלף שפירים שליד בית דגן. זאת, לאחר שנמלטו מניידת של משטרת התנועה, איבדו שליטה על כלי הרכב שבו נסעו והתנגשו בעוצמה רבה בקיר הפרדה.

בסמוך לחצות הבחינו שוטרי אגף התנועה ברכב מסוג BMW שנסע במהירות של 180 קמ"ש בכביש 1, באזור נמל התעופה בן גוריון. השוטרים אותתו לנהג לעצור, אולם הוא האיץ את מהירותו אף יותר כדי להימלט מהניידת. השוטרים חסמו את כביש 1 בניסיון לעצור את כלי הרכב ובמקביל ניידת פתחה אחריו במרדף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דיווח: ארה"ב נערכת למתקפת סייבר של רוסיה ביום הבחירות

ארצות הברית חדרה למערכות רוסיות חיוניות, ותפעל אם רוסיה תשבש את הבחירות - כך עולה מדיווח של רשת NBC. בין המערכות שאליהן חדרו האקרים אמריקנים נמנות רשת החשמל, התקשורת ומערכות הפיקוד של הקרמלין, שהפכו לפגיעות למתקפות סייבר ביום פקודה. גורם בקהילת המודיעין האמריקנית אישר את הדברים ל-NBC.

על פי הדיווח, הצעדים ננקטו בתגובה לחדירות של רוסיה, סין ומדינות נוספות למערכות חיוניות בארצות הברית, במטרה "להכין את השטח" למתקפות סייבר שיוכלו לגרום להפסקת חשמל או להפרעות בגישה לאינטרנט בערים מרכזיות.

יעל זאבי, אלמנתו של רחבעם זאבי, הלכה לעולמה

יעל זאבי, אלמנתו של השר לשעבר רחבעם זאבי, הלכה לעולמה בגיל 88 בבית החולים שיבא שבתל השומר. זאבי תובא למנוחות ביום ראשון בקיבוץ דגניה. זאבי אושפזה בבית החולים לפני כמה שבועות. השבוע נערך טקס האזכרה הממלכתי לזאבי בהר הרצל, אך היא לא הגיעה אליו מפאת מצבה.

זאבי היא זו שמצאה את בעלה כשהוא מתבוסס בדמו בחדרו בבית המלון "הייאט", לימים מלון "דן" שבירושלים, לאחר שנרצח בידי שלושה מתנקשים.

"מרוץ נגד הזמן": ההסכם למאבק בהתחממות הגלובלית הפך לחוק בינלאומי

הסכם פריז למאבק בשינויי האקלים, שמטרתו להתמודד עם ההתחממות הגלובלית, נכנס לתוקף והפך לחוק בינלאומי. עד כה הצטרפו באופן רשמי להסכם 96 מדינות, שאחראיות ליותר משני שלישים מפליטת גזי החממה בעולם. בחודשים הקרובים צפויות מדינות נוספות להצטרף להסכם, ששואף להגביל את ההתחממות הגלובלית לשתי מעלות צלזיוס עד שנת 2050.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully