וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים מאיים: "התחייבות למילוי הדרישות - או עיצומים מיום חמישי"

25.10.2016 / 16:55

יו"ר ארגון המורים רן ארז פנה לשר החינוך ברשימת דרישות בניסיון למנוע משברי משכורות בפתיחת שנת הלימודים בשנים הבאות. לדבריו, אם בנט לא יחתום על התחייבות שלטונית ליישום הדרישות, יפתחו המורים בעיצומים

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

(בווידאו: ראיון עם טל קניאס, ממארגני הפגנת המורים מול משרד החינוך על הפגיעה במשכורות)

יו"ר ארגון המורים רן ארז איים היום (שלישי) כי המורים יפתחו בעיצומים ביום חמישי אם שר החינוך נפתלי בנט לא יחתום על התחייבות שלטונית ליישום דרישות הארגון. ארז פנה לבנט במכתב העוסק ברפורמה במערך תשלום השכר למורים שבו הוא פירט את הבעיות עמן מתמודדים עובדי ההוראה מול משרד החינוך ואת הדרכים לפתרונן.

ארז טען במכתב כי עובדי הגזברויות ומחלקות כוח האדם במשרד החינוך מגלים תודעת שירות לקויה ומפגינים חוסר ידע בזכויות המורים. עוד ציין יו"ר ארגון המורים כי המורים נמצאים בחוסר ודאות בנוגע לשיבוצם במערכת השעות של בתי הספר - לעתים גם לאחר תחילת הלימודים - דבר המקשה גם על תשלום שכר הוגן על עבודת המורה בחודש ספטמבר.

עוד בוואלה! NEWS:
מבעד לעשן הקרבות רואים את מוסול: דיווח מיוחד מחזית המאבק בדאעש
שחקנית שטוענת שאיבגי תקף אותה: "הפרס שקיבל - נורמליזציה של הפשע"
הזמר משה פרץ שהורשע בהעלמת מס נידון לארבעה חודשי עבודות שירות

רן ארז, מסיבת עיתונאים בנוגע להכרזת מועד שביתה במגזר הציבורי. 16 בדצמבר 2015. מגד גוזני
דורש ומאיים. יו"ר ארגון המורים רן ארז/מגד גוזני

הוא הוסיף כי תיקוני השכר מבוצעים באורח אקראי ונתונים לחסדיהם של עובדי הגזברות. לדברי ארז, פעמים רבות בתי הספר מגישים דיווחים לא מדויקים משום שהמנהלים והמזכירות אינם מתפעלים נכון את מערכת העדכון והדיווח.

במכתבו הוא פירט את הפתרונות שהוא רואה לנכון כדי להסדיר את בעיית תשלום השכר למורים. כמו כן, הוא ציין לוח זמנים מדוייק להיערכות בתי הספר לפתיחת שנת הלימודים ולשיבוץ המורים. נוסף לכך, הוא דורש שתתקיים הדרכה מקצועית לאחראים על דיווח שעות עבודת המורים ותשלום שכרם ולהנחות את עובדי הגזברות להתייחס באופן אדיב וסבלני למורים.

שר החינוך נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה. אוקטובר 2016. אוהד צויגנברג, פול צלמים
רן ארז דורש שיחתום על התחייבות שלטונית. שר החינוך נפתלי בנט/פול צלמים, אוהד צויגנברג

עוד דרש ארז משר החינוך להקים נציב תלונות שיהיה זמין לתלונות ולפניות של מורים ויעסוק בתנאי השכר. "כך ניתן לוודא שהמערכת פועלת באורח תקין ותוכל לתקן עצמה לפני שיתרחשו תקלות על חשבון המורים", כתב.

במסגרת דרישותיו, הוסיף ארז כי על שר החינוך לחתום על התחייבות שלטונית לקבלת הדרישות וליישומן, כאמור, אחרת כבר מיום חמישי יחלו העיצומים שעליהם הכריז הארגון, שיכללו ניתוק מגע עם משרד החינוך, אי קיום פעילויות מחוץ לכותלי בית הספר, אי קיום חוזרי מנכ"ל ותיתכן אף השבתה של מערכת החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully