וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר משה פרץ שהורשע בהעלמת מס נידון לארבעה חודשי עבודות שירות

25.10.2016 / 11:40

פרץ הודה והורשע בהעלמת מס בהיקף של כמיליון שקלים ובהעלמת מע"מ בסכום של כ-140 אלף שקלים. בית משפט גזר עליו גם ארבעה חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי. פרץ: "אהנה גם מהתקופה הזו". דיווח באולפן וואלה! NEWS

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן.

בית משפט השלום ברמלה גזר היום (שלישי) ארבעה חודשי עבודות שירות על הזמר משה פרץ שהורשע בעבירות של העלמת הכנסות בהיקף של כמיליון שקלים והעלמת מע"מ בסכום של כ-140 אלף שקלים. כמו כן, נגזרו עליו ארבעה חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי. בצאתו מהדיון אמר פרץ כי הוא מכבד את החלטת בית המשפט. "אני שמח שהפרק הזה של עשר שנים הסתיים בעבודות שירות. אהנה גם מהתקופה הזו, כמו שמברכים על הטוב, נברך על הרע". הוא התייחס לעבירות שבגינן הוא הורשע ואמר כי "הייתי ילד הובילו אותי לדבר הזה".

פרץ יבצע את עבודות השירות בבית אבות בראשון לציון. עורך דינו אפרים דמרי הוסיף מחוץ לאולם בית המשפט: "אני יכול להגדיר את התעקשות המדינה כמה שהתחיל בקול תרועה רמה הסתיים בקול ענות חלשה. אם היה מדובר באזרח מהשורה לא היינו מגיעים וגם בית המשפט נתן את הדעת בעניין הזה". הוא ציין את התסקיר של פרץ ש"היה מצוין וחיובי".

לקריאה נוספת:
משה פרץ בבית המשפט: "לא ראיתי כלום מלבד ההצלחה, אני מתחרט"
הזמר משה פרץ הודה והורשע בהעלמת הכנסות של כמיליון שקל
בית המשפט דחה את בקשת המדינה לביטול הסדר הטיעון עם משה פרץ

גזר דין  משה פרץ – השלום רמלה. מגד גוזני
"כמו שמברכים על הטוב, נברך על הרע". פרץ בבית המשפט, היום/מגד גוזני

בדיון הקודם, אז הוצגו הטיעונים לעונש, ביקשה המדינה להשית על הזמר עונש של שמונה עד 24 חודשי מאסר. בדיון, שנערך בתחילת ספטמבר, נשא פרץ דברים ותיאר את האירועים מנקודת מבטו שלו. "אני לא יודע לדבר בשפה משפטית", פתח את דבריו. "הייתי ילד רעב. פגשתי מנהל שעזבתי את כל חיי בשביל לחיות עם ילדיו בבית, ומבחינתי ראיתי את זה כשביל שמוביל אותי אל החלום. הייתי עיוור, לא ראיתי שום דבר מלבד ההצלחה כחבר, כאבא. הוא לקח אותי לאולפנים, שם התחלתי להקליט, כתבתי, שרתי. לא ידעתי מה זה עסק או חברה, כל האנשים שהכרתי הוא הכיר לי". הוא הביע חרטה על מעשיו.

במרץ האחרון הודה פרץ והורשע במסגרת הסדר טיעון עם רשות המסים בהעלמת הכנסות של כמיליון שקלים ובהנמכת חשבוניות מס. פרץ הודה כי העלים הכנסות מהופעותיו בהיקף של כמיליון שקלים בין השנים 2009-2007. בנוסף לכך, הוא הודה בהעלמת מע"מ בסכום של כ-140 אלף שקלים. זאת לאחר שאמרגנו אמנון זנדני הודה והורשע אף הוא במסגרת הסדר טיעון עם רשות המסים לפני כשנה וחצי, בגין עבירות אלו ונוספות.

הסדר הטיעון לא כלל התייחסות לעונש. כמה ימים לאחר מכן ביקשה רשות המסים לבטל את ההסדר שנחתם עמו בטענה כי פרץ הפר את תנאיו. עם זאת, בית משפט השלום ברמלה דחה את בקשתה.

(עדכון ראשון: 7:42)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גזר דין  משה פרץ – השלום רמלה. מגד גוזני
"אהנה גם מתקופה זו". פרץ/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully