וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר משה פרץ הודה והורשע בהעלמת הכנסות של כמיליון שקל

10.3.2016 / 15:30

האמן הודה במסגרת הסדר טיעון כי העלים מאות אלפי שקלים בין השנים 2009-2007 ובהעלמת מע"מ בסכום של כ-140 אלף שקלים. פרץ ואמרגנו אמנון זנדני הוציאו חשבוניות מס בעבור הופעות בסכום הנמוך מזה שניתן בפועל, ולעתים לא דיווחו זאת כלל. רשות המסים תדרוש עונש מאסר בפועל

הקראת כתב אישום למשה פרץ בביהמ"ש השלום ברמלה. מרץ 2014. דרור עינב
הודה והורשע. משה פרץ/דרור עינב

הזמר משה פרץ הודה והורשע היום (חמישי) במסגרת הסדר טיעון עם רשות המסים בהעלמת הכנסות של כמיליון שקלים ובהנמכת חשבוניות מס. השופט הישאם אבו-שחאדה מבית משפט השלום ברמלה קיבל את ההסדר, שאינו כולל התייחסות לעונש והתאפשר לאחר הודאתו של פרץ בעבירות המס. רשות המסים תדרוש עונש מאסר בפועל.

פרץ הודה כי העלים הכנסות מהופעותיו בהיקף של כמיליון שקלים בין השנים 2009-2007. בנוסף לכך, הודה בהעלמת מע"מ בסכום של כ-140 אלף שקלים. זאת לאחר שאמרגנו אמנון זנדני הודה והורשע אף הוא במסגרת הסדר טיעון עם רשות המסים לפני כשנה וחצי, בגין עבירות אלו ונוספות.

לקריאה נוספת:
מח"ש בודקת: האם המתנדב ירה למוות במחבל ביפו לאחר שנוטרל?
עד המדינה שאשתו נרצחה ספד לה מהכלא: "לא אשקוט עד שאמצא מי עשה זאת"
מרדף לילי ברמת גן: שוטרים ירו בנהג שנסע נגד התנועה והתנגש בניידת

קריית הממשלה, מאי 2015. ראובן קסטרו
רשות המסים בבניין קריית הממשלה, תל אביב/ראובן קסטרו

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עורכת הדין מירי בנהרדיתי מהמחלקה המשפטית (מע"מ) מחוז מרכז ברשות המסים, פרץ ואמרגנו ניהלו עסק אמרגנות והפקת אירועים, שבמסגרתו הופיע פרץ כזמר באירועים שונים. השניים הואשמו כי הוציאו חשבוניות מס בעבור הופעותיו של הזמר בסכום הנמוך מזה ששולם בפועל. במקרים אחרים, נטען, הם לא הוציאו חשבוניות מס כמתחייב ולא דיווחו על ההכנסות הללו כלל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כתבי האישום הוגשו בעקבות חקירה שניהלה יחידת החקירות של המכס ומע"מ ירושלים בשיתוף פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום. החקירה החלה בעקבות מידע שהתקבל ולפיו פרץ וזנדני אינם מדווחים על מלוא הכנסותיהם. דיווחים אלו הובילה למעצרו של זנדני ולעיכובו לחקירה של פרץ בחודש אוגוסט 2010, אז הפכה החקירה לגלויה.

עורך דינו של פרץ, אפרים דמרי, עתיד לבקש שלא להרשיע את מרשו. עם זאת, לא ברור אם הדבר אפשרי, שכן מדובר בהסדר טיעון. זנדני, שהורשע במספר רב יותר של עבירות, נדון בעבר לשישה חודשי עבודות שירות.

פרץ: "הכספים נוהלו באופן בלעדי על ידי האמרגן"

ממשרדו של פרץ נמסר בתגובה כי העבירה נעשתה לפני זמן רב וכי הזמר כבר שילם את חובותיו הכספיים. "בית המשפט אשר הרשיע הבוקר את משה פרץ בעבירת מס, הורה במקביל לשלוח אותו לתסקיר לבדיקת אפשרות לביטול הרשעה זו. עבירת המס המדוברת בוצעה לפני תשע שנים, בשנת 2007, כשמשה היה בן 23 ובתחילת דרכו כזמר.

"בתקופה זו, משה לא התעסק בשום דבר חוץ ממוזיקה, ובטח שלא בעניינים כספיים אשר נוהלו באופן בלעדי על ידי אמרגנו. עם זאת, משה שילם כבר את חובו הכספי לרשויות המס לפני שלוש שנים, ובבוא העת יכבד כמובן גם את החלטת השופט".

(עדכון ראשון: 13:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully